Trenuta?ni logotip uveden je 2010. godine, a sada dobiva novo ruho kako bi se obilježio uspon Marke u višu klasu.
Nakon što je u potpunosti redizajnirao svoja vozila tijekom posljednjih 10 godina, Peugeot sad redizajnira i svoj logotip kako bi bio u skladu s proizvodima.
Po?etak 2021. godine obilježen je puštanjem u prodaju game koja ?e se predstaviti novim vozilom Peugeot 308, novom internetskom stranicom i osnivanjem grupe STELLANTIS. Sve se posložilo!
Peugeot je marka koja ide ukorak s vremenom. Ponekad je ?ak i ispred svog vremena: uvodi inovacije, predvi?a promjene u ponašanju, utire put novim rješenjima za mobilnost.
Peugeot je prošao kroz sve revolucije: industrijsku, tehnološku, politi?ku, društvenu, digitalnu i sada ekološku. Energetska tranzicija i mobilnost bez emisija središnji su elementi njegove strategije za održivu budu?nost. Sve je to utkano u DNK marke Peugeot.