Prema T&E, nagli porast emisije CO2 ?im se baterija isprazni pokazuje da plug in hibridi nisu prikladni za dulja putovanja, premda se upravo zbog toga prodaju, prenosi RevijaHAK.
Plug in hibridi, koji se mogu kretati potpuno ?isto tj. elektri?no, kao i s motorom s unutrašnjim izgaranjem, obe?avaju najbolje iz oba svijeta. U gradu se mogu voziti na struju, a na dužim putovanjima ne trebaju stanice za brzo punjenje. Korištenje vozila je kontroverzno, jer troše malo na papiru, ali samo kada se kre?u na ?isti elektri?ni pogon. Me?utim, elektri?ni domet vozila je mali, a studija koju je naru?ila organizacija za zaštitu okoliša Transport i okoliš (Transport and Environment) pokazuje kolika je stvarna potrošnja ovih vozila.
U tu je svrhu stru?njak za emisiju štetnih plinova Emissions Analytics u ime organizacije ispitao tri plug in hibrida: dva bestselera Mitsubishi Outlander i Volvo XC60, kao i BMW X5, koji nudi relativno velik elektri?ni domet od 81 kilometar. Vozila su testirana na razli?itim rutama s punom baterijom i u ?istom ili primarnom elektri?nom na?inu vožnje dok se baterija ne isprazni. S napunjenom baterijom, tri su modela emitirala 28 do 89 posto više CO2 na 100 km nego prema službenim podacima. Kad se baterija ispraznila, emitirali su tri do osam puta više, a u režimu punjenja (u vožnji benzinac puni baterije) ?ak tri do dvanaest puta više. Prema T&E, nagli porast emisije CO2 ?im se baterija isprazni pokazuje da plug in hibridi nisu prikladni za dulja putovanja, premda se upravo zbog toga prodaju. Zapravo ih morate puniti ?eš?e od automobila na baterije kako biste postigli niske emisije.
Izvor: RevijaHAK