Vlakovi imaju maksimalnu brzinu od 140 km/h i domet od 1000 km, što im omogu?uje da voze cijeli dan na jednom spremniku vodika, prenosi RevijaHAK.
Službeno pokretanje regionalnih putni?kih usluga na vodik na ruti od Cuxhavena do Bremerhavena i Buxtehudea u Njema?koj pokrajini Donja Saska održano je 24. kolovoza. Flota od 14 vlakova Coradia iLint s dva vagona prva je željezni?ka usluga na svijetu 100% pogonjenu vodikom, objašnjava proizvo?a? Alstom. Vlakovi ?e voziti na liniji duga?koj 100 km od Cuxhavena do Buxtehudea. Flotom upravlja Elbe-Weser Transport Company (EVB), koja je zapo?ela probe u rujnu 2018. s dva predserijska vlaka.
Preliminarne putni?ke usluge sa serijskim vlakovima zapo?ele su 25. srpnja ove godine. Prometna uprava Donje Saske (LNVG) potpisala je ugovor vrijedan 85 milijuna eura s Alstomom za opskrbu flotom željezni?kih vozila na vodik u studenom 2017. Ugovor uklju?uje održavanje tijekom 30 godina.
Vlakovi imaju maksimalnu brzinu od 140 km/h i domet od 1000 km, što im omogu?uje da voze cijeli dan na jednom spremniku vodika. To?enje goriva odvija se na postaji za punjenje vodikom izgra?enoj u Lindeu. Tijekom rada vlakovi ispuštaju samo paru i kondenziranu vodu te proizvode malu buku. Alstom isti?e da ?e zna?ajan dio europske željezni?ke mreže dugoro?no ostati neelektrificiran, unato? teku?im projektima elektrifikacije u mnogim zemljama.
Broj dizelskih vlakova u prometu i dalje je velik, s više od 4000 vozila u upotrebi samo u Njema?koj. Alstom tako?er isporu?uje 27 vlakova Coradia iLint na vodik za regionalne putni?ke usluge oko Frankfurta.
Izvor: RevijaHAK