Pred vratima je futuristi?ki nasljednik legendarnog Bullija! Volkswagen još uvijek radi na najnovijim detaljima elektri?ne pridošlice, koja ?e biti dostupna u putni?koj i teretnoj verziji, a službeno ?e biti predstavljena 9. ožujka. Baterija od 82 kWh ?e pokretati elektromotor snage 150 kW.
Još pred 50 godina VW je predstavio T2 kao prvi prototip koji je pokretan elektri?nim motorom straga.
Ovih dana “Volkswagen gospodarska vozila” imaju pune ruke posla s završnom fazom testiranja prototipa ID-a. Zujati. Pretproizvodna i djelomi?no kamuflirana putni?ka i teretna elektri?na vozila prolaze ultimativna testiranja u svakodnevnim uvjetima izme?u Barcelone, Pariza, Londona, Amsterdama, Kopenhagena, Hamburga i Hannovera.
Obje verzije ID. Buzz sažimaju stilske elemente legendarnog modela T1 – originalnog Bulli modela. To uklju?uje iznimno kratke prevjese karoserije, potpuno iskorišten prostor na minimalnoj površini, vizualnu podjelu karoserije na donju i gornju razinu, prednji dio u obliku slova V i pogon na stražnje kota?e.
Opskrbu elektri?nom energijom osiguravat ?e litij-ionski visokonaponski akumulator s 82 kWh bruto energije ili 77 kWh neto. Baterija ?e pokretati elektromotor snage 150 kW koji je ugra?en u stražnju osovinu i tako?er ga pokre?e.
Maksimalna brzina elektroni?ki je ograni?ena na 145 km/h, službenih podataka o dometu ili potrošnji još nema.Uz najnoviji softver u budu?nosti ?e biti mogu?e identificirati vozilo i razmjenjivati podatke putem utika?a za punjenje na mjestima za brzo punjenje mnogih pružatelja usluga. Tako?er ?e biti dostupno i dvosmjerno punjenje, a višak energije iz ku?nog fotonaponskog sustava može se pohraniti u ID tijekom dana. Buzz i uputi je natrag u ku?u nave?er.
Iako su ID. Buzz u ID-u. Buzz Cargo, naizgled mali, brojke govore druga?ije. S duljinom od 4,71 metar, novopridošlice zaostaju za Transporterom T6.1 manje od 20 centimetara, a pri me?uosovinskom razmaku od gotovo 2,99 metara razlika je tek dva milimetra.
Osim toga, bit ?e dostupna verzija s produženim me?uosovinskim razmakom s odgovaraju?im više prostora u unutrašnjosti. U iskaznici s pet sjedala. Uz sve putnike, Buzz ima 1.121 litru prtljažnog prostora u ID modelu.
Buzz Cargo ima maksimalan prtljažni prostor ve?i od 3,9 kubi?nih metara za prvi red sjedala. ISKAZNICA. Buzz, me?utim, zapravo nije prvi Bulli na elektri?ni pogon. Ve? prije 50 godina Volkswagen je na Salonu automobila u Hannoveru predstavio T2 kao prvi prototip koji je pokretan elektri?nim motorom straga. Me?utim, njegov maksimalni domet od 85 kilometara pokazao je da je tehnologija baterija u to vrijeme bila daleko od prikladne za prakti?nu upotrebu.