Pogledajte najpouzdanije i najnepouzdanije automobile stare do 20 godina!

0
14635

U ovoj anketi ispitano je više od 13.000 vlasnika vozila. prenosi RevijaHAK.

Mnogi od nas kupuju rabljeni automobil star izme?u pet i dvadeset godina. Britanska stranica za usporedbu automobila WhatCar prikupila je podatke o kvarovima gotovo 13.000 vlasnika automobila. Vlasnici su pitani o prirodi kvara, koliko je dugo automobil bio u servisu i što je bilo potrebno da se kvar riješi. Njihovi odgovori pokrivaju posljednjih dvanaest mjeseci.

Mali gradski automobili

Najpouzdaniji: Kia Picanto (2011.-2017)
Picanto možda nije toliko profinjen kao Seat Mii, Škoda Citigo ili Volkswagen Up, ali ih premašuje pouzdanoš?u. Samo 6 posto automobila imalo je kvar, a svi su kvarovi bili povezani s akumulatorom.

Najmanje pouzdana: Opel Corsa (2006.-2014.)
Corsa je možda popularna me?u mladim voza?ima, ali njezina pouzdanost je najmanje upitna jer više od tre?ine automobila ne radi ispravno. U tre?ini popravaka vlasnici su bili bez automobila više od tjedan dana, a ra?uni su im iznosili od 110 do 550 eura.

Obiteljski automobili

Najpouzdaniji: Seat Leon TDI (2013.-2020.).
Ako tražite obiteljski automobil na dizelski pogon, Leon je najpouzdanija opcija. Samo je 5 posto imalo problem. Nije bilo ra?una za popravak iznad 220 eura.

Najmanje pouzdana: Škoda Octavia (2004.-2013.).
Ogromnih 53 posto vlasnika Octavije izvijestilo je da je njihov automobil imao kvar, a gotovo ?etvrtina se odnosila na motor. Polovica vlasnika za popravak je platila od 550 do 1750 eura.

Poslovni automobili

Najpouzdaniji: Ford Mondeo (od 2014. do danas)
Možda nije najprestižniji automobil, ali trenutni Mondeo je najpouzdaniji. Samo 13 posto vlasnika reklo je da ima problema. Nije bilo ra?una iznad 55 eura.

Najmanje pouzdan: Volkswagen Passat (2005.-2015.)
Prethodni Passat sklon je problemima, ?ak 53 posto vlasnika reklo je da je njihov automobil imao barem jedan kvar. Troškovi popravka kretali su se od manje od 55 do 1750 eura.

Luksuzne limuzine

Najpouzdaniji: Mercedes-Benz E-klasa (2009.-2016.)
Iako je 15 posto E-klasa imalo kvar, uglavnom su to bili manji elektri?ni problemi. Ve?ina je popravljena za manje od tjedan dana, a 42 posto posla obavljeno je besplatno. Me?utim, neki su vlasnici morali platiti od 825 do 1100 eura.

Najmanje pouzdani: Mercedes-Benz E-klasa (2002-2009)
Starija E-klasa bila je osrednji automobil, a 50 posto automobila patilo je od kvarova. Iako se tri ?etvrtine kvarova automobila uspjelo odmah otkloniti, a polovica je popravljena u roku od jednog dana ili manje, vlasnici su pla?ali izme?u 220 i 825 eura po kvaru.

Kompaktni SUV-ovi

Najpouzdaniji: Audi Q3 (2011.-2018)
Samo 12 posto vlasnika Q3 izvijestilo je da je imalo problema sa svojim automobilom u posljednjih 12 mjeseci. Tre?ina ra?una za popravak košta manje od 55 eura, a niti jedan vlasnik nije morao platiti više od 330 eura.

Najmanje pouzdan: Nissan Qashqai (2007.-2013.)
Iako je samo 19 posto starijih Qashqaija imalo problema, tre?ina ih se nije mogla voziti dok ih je 75 posto provelo više od tjedan dana u garaži servisa. ?etvrtina ra?una za popravak iznosila je najmanje 1100 eura, a ?esto i više od 1650 eura.

SUV-ovi srednje veli?ine

Najpouzdaniji: Honda CR-V (2012-2018) i Toyota RAV4 (2012-2019)
Prethodna generacija Hondinog velikog SUV-a jedno je od najpouzdanijih vozila, iako su prve jedinice stare gotovo devet godina. Vlasnici su rekli da niti jedan njihov CR-V nije zakazao u proteklih godinu dana, daju?i modelu 100-postotnu pouzdanost. To se odnosilo i na Toyotu RAV4 (2013-2019).

Najmanje pouzdani: Land Rover Discovery Sport (od 2014. do danas).
Lošu reputaciju Land Rovera zbog pouzdanosti podupire ?injenica da je 43 posto vlasnika Discovery Sporta prijavilo greške. Iako je tre?ina popravljena besplatno, ostatak je dobio ra?une u rasponu od 220 do 1.650 ili više dolara.

Veliki terenci

Najpouzdaniji: BMW X5 (2013-2018).
Prethodna generacija X5 prili?no je pouzdana. Iako je 29 posto istraženih automobila imalo kvar, dvije tre?ine ih je popravljeno u roku od jednog dana. Dvadeset posto popravljeno je u jamstvu, ali ostatak vlasnika morao je platiti izme?u 55 i 1.650 eura.

Najmanje pouzdan: Porsche Macan (od 2014. do danas).
Iako stopa Macanovih pogrešaka nije me?u najvišima s 36 posto, ocjena pouzdanosti je tako niska jer je 31 posto ra?una za popravak bilo ve?e od 1.650 eura. Oko 50 posto vlasnika moralo je platiti izme?u 220 i 825 eura.

Monovolumeni

Najpouzdaniji: Ford C-Max (2011-2019)
Iako je 20 posto vlasnika C-Maxa prijavilo kvar na automobilu, dvije tre?ine bili su manji problemi koji nisu zaustavili automobile i riješeni su u roku od jednog dana ili manje. Tre?ina pogrešaka riješena je besplatno, tre?ina ra?una koštala je od 110 do 220 eura, a tre?ina od 825 do 1100 eura.

Najmanje pouzdani: Opel Zafira (2005.-2016.)
?ak 35 posto vlasnika Zafire reklo je da su njihovi automobili imali kvar na mnogim podru?jima. Dvadeset posto automobila više nije moglo voziti, a više od tre?ine trebalo je do tjedan dana da se popravi automobil. Svaki peti vlasnik platio je izme?u 825 i 1.650 eura ili više.

Autor: Zlatko Vedrani?

Izvor: RevijaHAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com