Na aukciji Bonhams at the Quail Lodge Auction u ponudi ?e se na?i brojni automobili koje su legende svjetskog relija, poglavito Grupe B. U srcima fanova upravo je Grupa B zlatno doba svjetskog prvenstva u reliju. Nikad je nisu preboljeli, jer je svaki brzinac nudio nevi?enu zabavu. Donosimo kratak pregled automobila koji ?e biti ponu?eni te ujedno priznajemo kako bi i samo vrlo rado postali vlasnici barem jednog primjerka.
Lancia Delta S4 Stradale – 1985.
Kombinacija turbopunja?a i mehani?kog kompresora izaziva strahopoštovanje i danas pa je logi?no kako je mnogi smatraju najboljom Lancijom u povijesti. Proizvedeno ih je 200, motor ispaljuje 480 KS, a primjerak koji stiže na aukciju ima svega 8900 km.
Ford RS200 – 1986.
Zvijer s pogonom na sve kota?e koristio je 1.8-litreni motor dora?en u Cosworthu pa razvija rasnih 250 KS.
Peugeot 205 Turbo 16 – 1985.
Bolid u tetrapaku ima motor sa 200 KS i pogon na sve kota?e. Proizvedeno je svega 200 primjeraka s volanom na lijevoj strani, a svi su tamno sivi. Ovaj konkretan primjerak prešao je svega 1200 km.
Audi Sport Quattro S1 – 1985.
Automobil koji je ponizio konkurente vrhunskim pogonom na sve kota?e Quattro pokretan je 5-cilindarskim turbobenzincem koji razvija 300 KS, a mjenja? je 5-stupanjski ru?ni. Proizvedeno ih je više od potrebnih 200, ali navodno je prodano svega 164. Ovo je jedan od njih.
Lancia Stratos HF Stradale – 1975.
Dizajniran i stvoren od strane Bertonea Stratos se smatra jednim od najljepših sportskih automobila u povijesti. Za pogon koristi 2.4-litreni V6 iz Ferrarija Dino koji razvija 192 KS. To je dovoljno za sprint do stotke za 6,8 s i najve?u brzinu od 232 km/h. Primjerak na prodaju jedan je od 500 proizvedenih, a prešao je svega 12.700 km.
Ford RS200 Evolution – 1986.
Žeš?a izvedba Forda RS200 nazvana je Evolution, a proizvedena je u svega 24 primjerka. Motor je tako?er potpisao Cosworth, samo se u ovom slu?aju radi od 2.1-litrenom turbobenzincu s više od 600 KS.
Lancia-Abarth 037 Stradale – 1983.
Kad se Abarth uhvati dorade Lancije rezultat mora biti spektakularan. Središnje smješten 2-litreni turbobenzinac sa 205 KS i stražnji pogon recept su za vrhunsku zabavu. Konkretan primjerak prešao je 9400 km.