Premda su postojale najave kako ?e se otkriti još u ožujku u Ženevi, novi Porsche 911 serije 992 premijeru ?e imati za nekoliko dana na salonu automobila u Los Angelesu.
Trenuta?no su u tijeku završna testiranja na legendarnoj stazi Nürburgring, što je samo završna faza, jer je novi Porsche 911 ve? diljem svijeta odradio više od tri milijuna testnih kilometara. Nijemci ništa ne žele prepustiti slu?aju pa su testni primjerci prošlo sve, od pustinje do ledenjaka.
Nijemci najavljuju kako ?e novi Porsche 911 serije 992 postaviti nove standarde u klasi, a bazirat ?e se na istoj platformi kao Audi A8 i Lamborghini Huracan. Ve?im udjelom ?elika visoke ?vrsto?e, aluminija, magnezija i uglji?nih vlakana posti?i ?e se smanjenje mase od oko pet posto, dok ?e istodobno snaga svih motora osjetno narasti. Porsche 911 Turbo tako ?e ispaljivati 590 umjesto sadašnjih 530 KS, dok ?e Turbo S biti nabijen na ?ak 630 KS (sad ima 570 KS).
Naravno, niti Porsche 911 ne ostaje imun na sve strože ekološke norme. Sad je i službeno potvr?eno kako ?e po?etnom 2023. godine u prodaju sti?i hibridna izvedba, koja ?e raspolagati kombiniranom snagom od 485 KS i 761 Nm pa ?e stotku hvatati za 3,5 s i juriti više od 315 km/h.
Fanove sportskih izvedbi najviše ?e zanimati novosti vezane za ekstremne izvedbe. Uprava je potvrdila kako ?e novi Porsche 911 GT3 imati samo ru?ni mjenja?, ali i da žeš?i 911 GT3 RS ostaje vjeran atmosferskom motoru.
Porsche ?e u po?etku prodavati bazne Carrera i Carrera S modele. Ispod lima imat ?e isti 3.0 redni 6-cilindraš iz kurentnog modela, no motor ?e biti dora?en te ?e nuditi bolje performanse i bolja ekološka svojstva. Bazni Porsche 911 razvijat ?e 390 KS, a Carrera S 450 KS. Obje izvedbe imat ?e pogon na stražnje kota?e, a za prijenos snage bit ?e zadužen ili postoje?i 7-stupanjski ru?ni mjenja?, ili 7-stupanjski automatik s dvostrukom spojkom.
Kako juri u praksi pogledajte u videu, a mi se s više detalja javljamo nakon premijere na salonu automobila u Los Angelesu.