Poljsko izdanje ?asopisa “National Geographic Traveler” posve?eno je Hrvatskoj kao turisti?koj destinaciji, što je dodatna prilika za promocijom na poljskom tržištu s kojeg se i ove godine o?ekuje dobra posje?enost, izvijestili su u ponedjeljak iz Hrvatske turisti?ke zajednice (HTZ).
HTZ prenosi da se u najnovijem posebnom izdanju poljskog “National Geographic Travelera” s naslovom “Hrvatska-23 putovanja života” na 116 stranica, uz tekstove, nalaze fotografije i korisne informacije poljskih novinara i putopisaca o Hrvatskoj.
Zastupljene su sve hrvatske regije, a tematski su obuhva?ene razne atrakcije koje Hrvatska nudi, kao i ideje za idealni odmor ljubitelja adrenalina i aktivnog odmora, uživanja u suncu i moru te netaknutoj prirodi hrvatskih nacionalnih parkova, za city break odmor u gradovima poput Zagreba, Splita ili Dubrovnika.
“Vjerujemo da ?e odli?ne slike i tekstovi u tom izdanju biti dodatna inspiracija Poljacima da posjete hrvatske destinacije ve? ove godine”, smatra direktorica HTZ predstavništva u Poljskoj Agnieszka Puszczewicz.
To je izdanje priredio novinarsko-uredni?ki tim s glavnom urednicom “National Geographic Poland” i “National Geographic Traveler Poland” Agnieszkom Za??ska-Franus, koja je poru?ila da puno Poljaka obožava Hrvatsku, o ?emu svjedo?i i ?injenica da im je Hrvatska ve? godinama jedna od omiljenih ljetnih destinacija.
“Tako se i stvorila ideja da posebno izdanje ?asopisa u potpunosti posvetimo Hrvatskoj i njezinim ljepotama, malim i ve?im gradovima, ukusnoj kuhinji, odli?nim vinima te prekrasnoj prirodi”, istaknula je.
Direktor HTZ-a Kristjan Stani?i? u priop?enju podsje?a da je Poljska za hrvatski turizam jedno od najvažnijih tržišta, koje je i u prošloj, panedmijskoj godini pokazalo dobre rezultate.
“Poljski turisti su 2020. zauzeli visoko tre?e mjesto po ostvarenom turisti?kom prometu, s oko 4,6 milijuna no?enja. Snažan doprinos s tog tržišta o?ekujemo i ove godine, u ?ijem su dosadašnjem dijelu Poljaci u Hrvatskoj ostvarili više od 100 tisu?a no?enja”, zaklju?io je Stani?i?.
HINA