Porsche je još daleke 1900. napravio električni motor u kotaču

0
27

Motori u kotačima sada su tema o kojoj se mnogo raspravlja za električna vozila visokih performansi, ali Ferdinand Porsche, osnivač inženjerske tvrtke Porsche i otac Ferryja Porschea, osnivača marke sportskih automobila Porsche, radio je na njima prije više od 100 godina.

Na prijelazu u 20. stoljeće, električni automobili dali su prednost sustavima s unutarnjim izgaranjem, a Ferdinand Porsche eksperimentirao je s obje tehnologije. On tra. 14., 1900., EV u čijem je razvoju pomogao 24-godišnji Porsche predstavljen je na Svjetskom sajmu u Parizu—i osobito s motorima u glavčini kotača.

Nakon što je prethodno dizajnirao električni automobil 1898. godine, Porsche je dizajnirao motore koji su bili integrirani u glavčine prednjih kotača vozila koje je izradila austrijska tvrtka Jacob Lohner & Co. u razdoblju od samo 10 tjedana. Svaki elektromotor generirao je 2,4 KS, što je vozilo, koje se naziva Lohner-Porsche, postiglo najveću brzinu od 48 km/h. Lohner Porsche također je imao kočenje na četiri kotača – što je u to vrijeme bila rijetkost.

Radeći s Ludwigom Lohnerom, Porsche je nastavio razvoj motora s glavčinama, stvarajući tri veličine s izlaznom snagom do 11,8 KS. Namijenjeni za upotrebu u kamionima i autobusima, kao i osobnim automobilima, ovi su motori bili pogonjeni olovnim baterijama koje su osiguravale domet od 50 kilometara.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com