Nissan se udružio sa studijem Warner Bros. Pictures kako bi promovirao posebnu izvedbu Jukea.
Za tu je prigodu pripremljena i posebna lokalna izvedba s paketom vanjske personalizacije Hiiro te posebna Juke kampanja koja najavljuje kino premijeru novog Batmana, najo?ekivanijeg filma ove godine.
Novo izdanje Jukea temelji se na paketu opreme N-Connecta ili Tekna a isti?e se, ovisno o boji karoserije, kontrastnim crvenim ili srebrnim umetcima na donjem dijelu prednjeg i stražnjeg odbojnika. Ovi kontrastni ukrasni elementi pridonose dinami?nosti i izazovnosti posebnog izdanja, a ime paketa vanjske personalizacije Hiiro nadahnuto je japanskom rije?ju za heroja.
„Predstavljanje privla?nih opcija za personalizaciju originalnog Jukea pomoglo nam je da shvatimo koliko kupci cijene njegov izgled i slobodu da ga prilagode svojem ukusu. Željeli smo stvoriti posebnu izvedbu koja djeluje karakterno i odvažno, što i prili?i heroju gradskih ulica. Siguran sam da ?e se JUKE s posebnim paketom Hiiro svidjeti hrvatskoj publici” dodao je David Kušani?, direktor prodaje i marketinga Nissan za regiju Adriatic.
JUKE s paketom vanjske personalizacije Hiiro nije samo ljepotan. Kao i ostatak ponude, pokre?e ga snažan, u?inkovit i odzivan 3-cilindarski benzinski motor. 1,0-litreni motor opremljen je turbopunja?em te razvija 114 KS i 200 Nm okretnog momenta.
Šesterostupanjski ru?ni mjenja? dio je serijske opreme, a posebno izdanje dostupno je i sa automatskim mjenja?em s dvostrukom spojkom i polugicama za promjenu brzina. Intuitivna i prakti?na tehnologija obilno je zastupljena u Jukeu! Sigurnosne zna?ajke uklju?uju Inteligentni sustav ko?enja u nuždi s prepoznavanjem pješaka i biciklista, Inteligentni tempomat, Prepoznavanje prometnih znakova, Inteligentni sustav upozorenja i korekcije izlaska iz voznog traka, Upozorenje na nadolaze?i promet straga te Nadzor mrtvog kuta koji upozorava voza?e na vozilo koje se kre?e uz njih, ali koje ne mogu vidjeti te vra?a JUKE natrag u vozni trak kako bi sprije?io sudar. Multimedijski sustav NissanConnect omogu?uje kupcima da se služe uslugama Apple CarPlay® ili Android Auto za prikazivanje omiljenih aplikacija s pametnog telefona na integriranom 8-in?nom dodirnom zaslonu u vozilu. Za više informacija o Nissanu JUKE i Nissanovim proizvodima posjetite stranicu www.nissan.hr.
Suradnja Nissana i studija Warner Bros. Pictures promovirat ?e u kampanji u kojoj ?e fotografije Jukea biti upotpunjene motivima iz kultnog filma The Batman. Premijera filma u Zagrebu održava se 3. ožujka ove godine, a dan prije, 2. ožujka osvanuo je i Bat-sign, svjetlosni znak koji u filmu služi kao sredstvo za hitno prizivanje superheroja Batmana, a upalio ga je tko drugi nego sam Nissan Juke.
Za kampanju je kreirana i posebna stranica sa zagonetkama https://riddler.nissan.hr/ gdje posjetitelji kroz igru mogu osvojiti ulaznice za film sve do 21. ožujka. Film The Batman, u distribuciji Blitz filma, možete pogledati u svim kinima od 3. ožujka u premium formatima (IMAX i 4DX).