Novca za budžetsko subvencioniranje elektri?nih automobila sigurno ne?e biti…
Nakon što je završila velika gospodarska kriza 2008. i 2009. godine Kina je ve? 2010. godine povisila ukupne emisije CO2. To je prvi primjer, a ovo i drugoga: kinesko gospodarstvo je 2018. godine po?elo usporavati, a vlada je po?ela uklanjati ekološke mjere te je ?ak po?ela smanjivati norme kvalitete zraka. Subvencije za elektri?ne automobile su smanjivane.
Što ?e donijeti epidemija koronavirusa? Ekonomski stru?njaci o?ekuju da ?e ekološki kriteriji postati manje važni i da ?e ekonomijama poput SAD-a ili Kine na prvom mjestu biti oporavak. U tom kontekstu bi i Europa mogla postati nekonkurentna pa bi i ona mogla pratiti dva velika tržišta. Novca za budžetsko subvencioniranje elektri?nih automobila sigurno ne?e biti (nema li subvencija nema ni prodaje), a moglo bi se i?i i na ruku tradicionalnim proizvo?a?ima automobila, koji ?e htjeti proizvoditi benzince i dizelaše, odnosno sigurno ?e ukazati na ?injenicu da nemaju sredstva za razvoj elektri?nih automobila.
?ini se da ?e jedna od velikih gospodarskih žrtava ove krize biti – elektri?ni automobili!
Izvor: HAK