Prodaja ulaznica je u Los Angelesu u Paramount Drive-Inu s dva ekrana posljednjih dana bila barem dvostruka nego što je uobi?ajeno.
Drive-In kina su dugo vremena doživljavana kao zastarjela razonoda koja je možda i dostojna povremene posjete, ako i toliko. Sada ve?ina od 305 Drive-In kina u SAD-u proživljava renesansu s porastom interesa jer su tradicionalna kina, tematski parkovi i druge mogu?nosti zabave bili prisiljeni na zatvaranje zbog vladinih savjeta namijenjenih pove?anju socijalne distancije tijekom trajanja koronavirusa.
U intervjuima za The LA Times, vlasnici Drive-In kina u Kaliforniji, Kansasu, Oklahomi i Missouriju rekli su da i dalje ostaju otvoreni te istaknuli porast poslovanja u posljednjim danima. Rekli da imaju na umu ograni?enja za velika okupljanja te da ?e i oni zatvoriti ako im se to naloži od strane vlasti.
Prodaja ulaznica je u Los Angelesu u Paramount Drive-Inu s dva ekrana posljednjih dana bila barem dvostruka nego što je uobi?ajeno istaknuo je vlasnik Beau Bianchi. Sve u svemu, Drive-In je tada posjetilo 136 automobila i prodano je 320 karata.
Izvor: HAK