Otkrivamo zašto su njema?ki automobili ograni?eni na 250 km/h

0
1235

Sigurno ste se ?esto pitali iz kojeg su razloga ?ak i top modeli Audija, BMW-a i Mercedes-Benza ograni?eni na 250 km/h, pogotovo uzimaju?i u obzir da je upravo njihova rodna Njema?ka jedna od posljednjih legalnih oaza kad je jurnjava autocestom u pitanju.

Gentlemen agreement naziv je dogovora uprava tri vode?a njema?ka proizvo?a?a. Sredinom 80-shvatili su da ulažu velika financijska sredstva ne bi li svaki njihov model bio što snažniji i brži, a da se to pritom ?esto radi nauštrb sigurnosti. Složili su se da njihovi automobili, s tadašnjom tehnologijom, ne mogu biti sigurni na brzinama od 300 km/h, a obzirom da vlada nije imala namjeru izglasati zakon o ograni?enju brzine na Autobahnu, odlu?ili su sami postaviti granicu na 250 km/h. Taj iznos ?inio im se istodobno i dovoljno brzim i dovoljno sigurnim. Time su zapravo svojim kupcima rekli – Evo Vam automobil, evo Vam i Autobahn, jurite koliko želite, ali ne više od 250 km/h.

Dogovor o ograni?enju na 250 km/h prvi je primijenio BMW kad je 1987. predstavio Seriju 7 E32 s motorom V12. Ubrzo su taj primjer slijedili Audi i Mercedes-Benz, za razliku od Porschea koji je u priop?enju javnosti objasnio kako oni proizvode sportske automobile, ulažu u što bolje performanse te zbog toga ne mogu i ne žele biti dio dogovora.

Posljednjih godina Gentlemen agreement pomalo dobiva labavije obrise. Audijeve izvedbe RS, BMW-i oznake M i modeli Mercedes-AMG-a kupcima se nude i u tzv. Performance paketima, koji ograni?enje dižu na 280 ili 300 km/h. Sva tri proizvo?a?a slažu se da je u posljednjih 30 godina aktivna i pasivna sigurnost automobila dovoljno napredovala da ograni?enje brzine mogu pove?ati.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com