MG je prešao dugi put od dvije tvrtke sli?nog imena 1920-ih do spajanja u veće britanske automobilske korporacije sredinom 20. stoljeća, te je danas u vlasništvu kineske Nanjing grupe. No, prodaju se na europskom tržištu pa smo model ZS isprobali za usporedbu sa sličnim automobilima uz ista očekivanja po pitanju opreme, sigurnosti i kvalitete.
MG ZS s 1.0 turbobenzinskim motorom i bogatom opremom ustupio nam je Auto Centar Bišćan. Već s osnovnom opremom ZS donosi zanimljivu kabinu s detaljima poput crvenim koncem prošivenog kožnog volana, a u isprobanoj Luxury opremi tu i su navigacija, panoramski krov i 360° kamera. Fizički gumbi za upravljanje infotainment sustavom su odlični, a ekrani su pregledni i na sunčevom svjetlu. Neobičan je jedino pomalo digitalni retro model automobila koji je prikazan pri paljenju rikverc-kamere, no sustav odlično služi svrsi.
Isprobani 1.0 turbo trocilindarski benzinac razvijen je u suradnji američkih (GM) i kineskih tvrtki, a koristi razna rješenja za optimizaciju snage, potrošnje i udobnosti: prigušne blokove za injektore i balansnu osovinu kako se bi smanjili buka i vibracije, varijabilnu usisnu granu i turbo bilzu bloka za bolju krivulju momenta, direktno ubrizgavanje i lagane materijale kako se bi optimizirala potrošnja goriva.
Osim trocilindarskih i ?etverocilindarskih benzinaca, MG nudi i hibrid, a Auto Centar Bišćan priprema i dane otvorenih vrata kada će biti predstavljen i novi električni model MG4.