Nissanova ofenziva elektrificiranih proizvoda nastavlja se regionalnom premijerom nove, ?etvrte generacije modela X-Trail. U svijetu je dosad prodano gotovo sedam milijuna primjeraka X-Traila, što ga ?ini jednim od najpopularnijih vozila za pustolovne obitelji.
Nova generacija, baš kao i prethodne tri, baštini prepoznatljivi stil marke: miši?av dizajn, prakti?ne zna?ajke za ve?u fleksibilnost i napredni pogon na sve kota?e. Novi X-Trail bit ?e dostupan u izvedbama s pet i sedam sjedala, što ga ?ini idealnim za putovanja sa širom obitelji ili prijateljima.
Novom Alijansinom platformom CMF-C, naprednim inženjerskim rješenjima, inovacijama i naprednom tehnologijom novi ?e X-Trail ponovo podi?i letvicu u segmentu crossovera. Kupci željni avantura uživat ?e u još dinami?nijim performansama i naprednim hibridnim tehnologijama koje X-Trail nove generacije nudi.
„Zamijeniti kultan model kao što je X-Trail golema je odgovornost. Budu?i da je X-Trail ve? godinama u službi pustolovnih obitelji, jako dobro znamo što naši kupci cijene. U ?etvrtoj generaciji X-Traila pružamo im sve što im je potrebno za pustolovinu: pogon na sve kota?e s naprednim elektrificiranim motorom te intuitivnu i prakti?nu tehnologiju”, izjavio je Francois Bailly, viši potpredsjednik i direktor planiranja proizvoda, regija Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AIMEO).
Suvremen i miši?av dizajn za robustan i suvremen izgled
Posljednje tri generacije X-Traila plijenile su pozornost upe?atljivim dizajnom koji ostavlja dojam ?vrsto?e i robusnosti, a da pritom ne djeluje agresivno.
Vanjski i unutrašnji dizajn novog X-Traila u jednakoj mjeri odražavaju svestrani i pustolovni duh vozila. Vanjština je naglašena prepoznatljivim dizajnerskim obilježjima marke, kao što su lebde?i krov i maska V-Motion. Prednji je kraj uokviren upe?atljivim glavnim svjetlima koja djeluju usje?eno u karoseriju, a koja su kombinirana s dnevnim svjetlima i pokaziva?ima smjera ugra?enima uz sam rub poklopca motora.
Lukovi blatobrana daju dozu miši?avosti bo?nim stranama i isti?u X-Trail na cesti, dok ukrasne letvice u podnožju vrata pridonose ugla?enosti i fluidnosti bo?nih površina.
C-nosa? oblikom podsje?a na dupinov rep, a njegove napete linije nastavljaju se sve do stražnjih svjetala, rastegnutih preko poklopca prtljažnika.
Na stražnjoj se strani zategnuta vodoravna linija proteže iznad i ispod nosa?a registarskih oznaka, a podijeljena svjetla koja se protežu preko poklopca prtljažnika omogu?uju mu širi otvor. Ispod stražnjeg odbojnika nalazi se srebrna zaštita podvozja koja odražava pustolovni duh modela X-Trail.
Od aerodinami?nih zna?ajki izdvajaju se trodimenzionalni usisnici na prednjoj maski koji usmjeravaju zrak iznad kota?a, aktivna krilca koja kontroliraju prodor zraka u prostor motora, poseban oblik A-nosa?a, zaštita podvozja koja usmjerava zrak ispod vozila i jedinstvena „zra?na zavjesa” koja precizno usmjerava protok zraka od prednje prema bo?nim stranama.
Kupci cijene osobni pristup, stoga ?e novi X-Trail biti dostupan u 10 boja karoserije i pet dvobojnih kombinacija, pa je kupcima na izbor ukupno 15 boja karoserije.
Pogon e-POWER
Novi X-Trail drugi je model u Nissanovoj ponudi za europsko tržište u koji ?e se ugra?ivati Nissanov inovativni pogon e?POWER. Sustav e-POWER ekskluzivna je Nissanova tehnologija. Rije? je o jedinstvenom pristupu elektrifikaciji motora kojim se postiže gotovo autenti?an doživljaj vožnje elektri?nog automobila, no bez potrebe za punjenjem na punionici!
Sustav je prvi put predstavljen u modelu Note u Japanu 2017. godine, a kupce je u trenu osvojila kombinacija ugla?enih i besprijekornih performansi i samopunjenja u vožnji.
U X-Trailu se taj sustav sastoji od snažne baterije, benzinskog motora s varijabilnim kompresijskim omjerom, generatora, invertera i 150 kW snažnog elektri?nog motora koji je ugra?en sprijeda. Budu?i da kota?e pokre?e isklju?ivo elektri?ni motor, ubrzanje je trenuta?no i linearno.
Kako bi se ispunile svakodnevne potrebe europskih kupaca, sustav e-POWER znatno je poboljšan za novi X-Trail. Taj se sustav ve? upotrebljava u modelu Note (za japansko tržište) ?iji 1,2-litreni benzinski motor puni bateriju i razvija ukupno 106 KS. U X-Trailu za europsko tržište stvar je ponešto druga?ija. Naime, u njega se ugra?uje 1,5-litreni benzinski turbomotor s varijabilnim kompresijskim omjerom, ukupne snage 150 kW (204 KS).
Jedinstveno obilježje sustava e-POWER je to da se benzinski motor upotrebljava samo za proizvodnju elektri?ne energije, a kota?e pokre?e isklju?ivo elektri?ni motor. To zna?i da motor uvijek radi u optimalnom rasponu okretaja, ?ime se znatno smanjuje potrošnja goriva u gradu.
Zahvaljuju?i pogonu na ?istu struju, nema odgode u reakcijama kao kod motora s unutarnjim izgaranjem ili u tradicionalnim hibridima. Trenuta?ni odziv koji pruža uzbudljiv osje?aj velikog okretnog momenta i snažna ubrzanja ?ine pretjecanja i priklju?ivanja na autocestu jednostavnijima i sigurnijima.
Središnji je dio tehnologije e-POWER sustav „Linear Tune” koji kontrolira rad benzinskog motora kako bi osigurao da njegova brzina bude približna brzini vožnje. Time je izbjegnuto pove?anje broja okretaja bez razmjernog pove?anja brzine koje se u tradicionalnim hibridima javlja pri snažnom ubrzanju. Sustav se odlikuje i ugla?enim radom: rad motora prilago?en je uvjetima vožnje, pa je u gradskoj i prigradskoj vožnji njegova brzina obi?no mala.
Osim navedenim prednostima, sustav e-POWER može se pohvaliti i tihim radom. Pri brzinama od 40 km/h, buka u putni?kom prostoru manja je za 8 dB u usporedbi s konkurentnim modelima.
Papu?ica e-Pedal
Budu?i da voza?i 70 % vremena provode na prigradskim prometnicama, Nissan je razvio e-Pedal Step – potpuno novi sustav za vožnju uz pomo? samo jedne papu?ice. U „kreni-stani” vožnji gradom zna?ajno smanjuje potrebu za pomicanjem stopala s jedne papu?ice na drugu, a voza?ima omogu?uje da ubrzaju i uspore koriste?i samo papu?icu gasa.
Sustav je najprije potrebno aktivirati s pomo?u tipke na središnjoj konzoli. Nakon toga, papu?ica gasa i dalje ?e služiti za ubrzavanje, no kad je otpustite vozilo ?e naglo usporavati. Otpuštanjem papu?ice gasa, sustav e-Pedal Step ko?it ?e X-Trail silom od 0,2 G, što je dovoljno za aktivaciju ko?ionih svjetala i smanjenje brzine na brzinu hoda pješaka, ali ne i za potpuno zaustavljanje. Zahvaljuju?i tomu, parkiranje pri nižim brzinama odvija se bez ikakvog napora. Upravljanje jednom papu?icom omogu?uje brze prilagodbe u vožnji, što gradsku vožnju ?ini još intuitivnijom, manje napornom i ugla?enom.
Ina?ica s blagim hibridnim motorom
Iako ?e ve?ina kupaca birati ina?icu s tehnologijom e-POWER, X-Trail ?e biti dostupan i s tradicionalnim, blago elektrificiranim 1,5-litrenim turbomotorom s varijabilnim kompresijskim omjerom. Taj 120 kW (163 KS) snažan motor koji razvija okretni moment od 300 Nm bit ?e dostupan u kombinaciji s pogonom na dva kota?a i bestupanjskim automatskim mjenja?em Xtronic sa simuliranim stupnjevima. U uvjetima jednoli?ne vožnje i laganog ubrzanja, omjer kompresije bit ?e viši kako bi se smanjila potrošnja. U uvjetima dinami?ne vožnje, sustav ?e smanjiti kompresijski omjer kako bi se pove?ala snaga.
Pogon je opremljen i 12 V blagim hibridom. Taj sustav osigurava trenuta?nu isporuku okretnog momenta, dulji rad s ugašenim motorom te brže pokretanje i zaustavljanje s ugašenim motorom uz manju potrošnju goriva i manje emisija CO2.
Prilikom usporavanja, sustav za regeneraciju prikuplja oslobo?enu energiju i pohranjuje je u litij-ionskoj bateriji. Tako prikupljena energija služi za napajanje potroša?a u vozilu kada je motor isklju?en. Primjerice, dok ?ekate na semaforu. Osim toga, sustav prilikom ubrzanja može isporu?iti dodatan okretni moment od 6 Nm.
e-4ORCE
Novi X-Trail za europsko tržište bit ?e predstavljen s tehnologijom e-4ORCE, novim pogonom na sve kota?e koji je posebno prilago?en za elektrificirane modele marke. Rije? je o Nissanovoj najnaprednijoj tehnologiji kontrole svih kota?a koja jam?i pouzdano prianjanje i ubrzavanje u svim uvjetima vožnje. Slovo „e” u nazivu e-4ORCE ozna?ava da je rije? o pogonskom sustavu s posve elektri?nim motorom. „4ORCE” ozna?ava fizi?ku snagu i performanse vozila, dok se „4” odnosi na pogon na sva ?etiri kota?a. Ta ?e tehnologija biti ugra?ivana i u elektri?ni crossover Ariya koji ?e biti predstavljen do kraja godine.
Snažni dualni elektri?ni pogon razvija ukupnu snagu od 157 kW (213 KS) zahvaljuju?i 94 kW snažnom stražnjem motoru koji omogu?uje žustro ubrzanje (od 0 do 100 km/h za 7 sekundi). U usporedbi s mehani?kim pogonom na sve kota?e, okretni se moment na stražnju osovinu isporu?uje 10 000 puta brže. Neprestana raspodjela okretnog momenta i gotovo savršena raspodjela mase pridonose sigurnijem upravljanju i ve?oj udobnosti, pretvaraju?i vožnju u dinami?no, ali i krajnje ugodno iskustvo.
Isporuka snage i sustav ko?enja prilago?eni su tako da pruže najve?u udobnost i stabilnost u vožnji. Tehnologija e-4ORCE pove?ava sigurnost voza?a tako što vjerno prati zadanu putanju na gotovo svim vrstama terena, bez potrebe za dodatnom intervencijom ili promjenom stila vožnje. Primjerice, prilikom vožnje u zavojima na cestama prekrivenima snijegom, vozilo može vjerno pratiti zadanu putanju zahvaljuju?i iznimno preciznoj kontroli motora i sustava ko?enja te preciznoj raspodjeli okretnog momenta. Sigurno upravljanje na svim vrstama terena pretvara vožnju u još ve?i užitak, a voza?ima ulijeva dodatno samopouzdanje.
Inženjeri su ugodili dualni elektri?ni motor sustava e-4ORCE kako bi postigli neusporedivu udobnost u vožnji. Uzdužno njihanje vozila smanjeno je zahvaljuju?i prikupljanju energije ko?enja s pomo?u stražnjeg motora, uz standardno prikupljanje energije ko?enja s pomo?u prednjeg motora koje je karakteristi?no za elektri?na i hibridna vozila.
Uz poboljšanu raspodjelu okretnog momenta na prednje i stražnje kota?e, sustav primjenjuje neovisno ko?enje svih kota?a kako bi pove?ao snagu vu?e svakog kota?a u zavojima. Zahvaljuju?i tomu vozilo savršeno slijedi pravac u zavojima uz minimalno okretanje upravlja?a.
„X-Trail sa sustavima e-POWER i e-4ORCE zauzet ?e posebno mjesto u segmentu kao jedini obiteljski crossover sa sedam sjedala i elektrificiranim pogonom. Pravo je utjelovljenje suvremenog vozila za pustolovne obitelji”, dodala je Cliodnha Lyons, regionalna potpredsjednica, odjel za planiranje proizvoda, regija Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AIMEO).
Luksuznija unutrašnjost
Unutrašnjost novog X-Traila postavlja nove standarde u klasi u pogledu profinjenog ozra?ja, jedinstvenog dizajna i modularnosti prostora.
Napredne tehnologije Nissanove inteligentne mobilnosti voza?u su nadohvat ruke, a udobnost i kvaliteta osje?aju se pri svakom dodiru. Novi luksuzni materijali, pametne zna?ajke i pomno promišljeni detalji uzdižu unutrašnjost koja se odlikuje naprednim dizajnom i prakti?noš?u u svakom elementu.
Posebna je pozornost posve?ena ergonomiji i dizajnu ru?ice mjenja?a i gumba koji sada djeluju još kvalitetnije. Istraživanje o kupcima jasno je pokazalo da pristup osnovnim funkcijama u vozilu treba biti prakti?an. Zato su gumbi klimatizacije i grijanja, kao i gumbi središnjeg zaslona (npr. audiosustava i navigacije) krajnje pojednostavnjeni u novom X-Trailu i intuitivno se upotrebljavaju.
Na gornjem dijelu lebde?e središnje konzole nalaze se ru?ica mjenja?a e-Shifter, bira? pogona, dva drža?a ?aša te postolje za beži?no punjenje pametnih telefona (snage 15 W). Za razliku od sli?nih punja?a koji samo sprje?avaju da se baterija vašeg pametnog telefona isprazni, ovo je postolje „aktivno” puni. Za putnike sprijeda osiguran je dijeljeni naslon za ruku s krilnim mehanizmom otvaranja prema gore i pretincem u koji možete pohraniti sve svoje dragocjene predmete. Za razliku od pretinaca ?iji se poklopac otvara prema straga, dovoljno je prakti?an da mu mogu pristupiti i putnici iz drugog reda.
Ispod lebde?e konzole smješten je i prostor za odlaganje torbice ili tablet-ra?unala. Na taj je na?in pojednostavnjena pohrana manjih predmeta, a sama je unutrašnjost optimalno iskorištena. Na kraju krajeva, pretinaca u obiteljskom vozilu nikad nije napretek.
Kroz ?itavu unutrašnjost proteže se novo ambijentalno osvjetljenje bijele boje koje svojim ujedna?enim sjajem ostavlja dojam profinjenosti i sklada te pritom stvara sigurno i umiruju?e okruženje.
Prakti?nost i fleksibilnost
Iskoristite prostor kako vama odgovara: ugradite dje?ju sjedalicu ili se dodatno raskomotite. Pristup drugom redu sjedala sada je još jednostavniji zahvaljuju?i stražnjim vratima koja se otvaraju pod kutom od gotovo 90 stupnjeva.
Sjedala u drugom redu djeljiva su u omjeru 60:40, a tu je središnji otvor za utovar duljih predmeta kako biste skije i sli?nu opremu prevezli bez preklapanja sjedala u drugom redu. Osim toga, drugi red sjedala može se pomaknuti prema naprijed kako bi se pove?ao obujam prtljažnika i olakšao pristup tre?em redu u konfiguraciji sa 7 sjedala.
U obiteljskom je vozilu važno da se svi putnici osje?aju jednako ugodno. Zato su za drugi red sjedala dostupne i opcijske komande grijanja i klimatizacije. Da bi obiteljsko putovanje proteklo u miru i slozi, važno je pobrinuti se da elektroni?ki ure?aji suputnika budu uvijek napunjeni. Putnicima u drugom redu na raspolaganju su USB-A i USB-C uti?nice. Roditelji beba i mališana posebno ?e cijeniti sjenila stražnjih prozora koja u?inkovito štite od sunca i koja se spuštaju i podižu jednim potezom ruke.
Zahvaljuju?i pametnoj konstrukciji Alijansine platforme CMF-C, novi X-Trail dostupan je i s tre?im redom sjedala u podru?ju prtljažnika. Zasebna sjedala koja se jednostavno preklapaju u ravninu s podnicom posebno su dizajnirana za putnike visine do 160 cm te su jedna od najprostranijih sjedala takve vrste u segmentu. Prostor je dodatno optimiziran kako bi putnici u tre?em redu mogli ispružiti stopala ispod sjedala u drugom redu.
Tre?em redu mogu?e je pristupiti jednostavnim preklapanjem i pomicanjem bo?nog sjedala prema naprijed.
Preklapanjem dvaju sjedala u tre?em redu, obujam prtljažnika X-Traila postaje jedan od najve?ih u klasi – ?ak 585 l, što je pove?anje od 20 l zahvaljuju?i najve?oj utovarnoj duljini u klasi, ali i širini izme?u koševa blatobrana. Poboljšanja u pogledu organizacije prtljažnog prostora omogu?ila su jednostavniji utovar prtljage i prakti?niju pohranu manjih predmeta. Osim toga, dva razdjelnika prtljage omogu?uju ?ak 16 konfiguracija za optimalnu organizaciju prtljažnog prostora.
Elektri?na vrata prtljažnika olakšat ?e pristup prtljažniku kad su vam ruke pune. Izvedba s pet sjedala zadržala je prilagodljivi razdjelnik prtljažnog prostora, koji je za novu generaciju dodatno poboljšan i sad ima izdržljivi tepih s jedne strane i plastiku koja se lako ?isti s druge strane.
Platforma CMF-C
Baš kao i novi Qashqai za europsko tržište, novi X-Trail temelji se na Alijansinoj platformi CMF-C koja spaja najnapredniju automobilsku strukturu i tehnološku arhitekturu.
Kada je rije? o konstrukciji, karoserija bijele temeljne boje izra?ena je od još lakšeg materijala, a naprednim tehnikama prešanja i zavarivanja pove?ana je ?vrsto?a i smanjena masa vozila. X-Trail je po prvi put opremljen vratima prtljažnika izra?enima od kompozitnih materijala.
Prednja i stražnja vrata, prednji blatobrani i poklopac motora sada su izra?eni od aluminija.
Time je osigurana ugla?enost, udobnost i odzivnost kakvu nalazimo u modelima više klase, kao i iznimna zaštita u slu?aju nesre?e te ve?a u?inkovitost.
Novi ovjes i konstrukcija upravlja?a
Novi X-Trail nastavlja pružati užitak u vožnji. Udobnom i ugla?enom vožnjom i zabavnim voznim osobinama na zavojitim cestama opravdava ugled svojih prethodnika.
Platforma CMF-C omogu?ila je i ugradnju poboljšanog Macphersona na prednjem dijelu, dok je straga ugra?en multi-link ovjes.
Poboljšan je i servoupravlja? pa sad nudi bolji odziv, bolji osje?aj na upravlja?u oko središnjeg položaja i smanjeno trenje.
Povezano upravljanje uz 35-in?nu površinu zaslona multimedijskog sustava
Novi X-Trail opremljen je naprednim multimedijskim sustavom s bogatom ponudom povezanih usluga, uklju?uju?i integraciju pametnog telefona, ugra?eni Wi-Fi koji omogu?uje povezivanje do sedam ure?aja, uslugu NissanConnect Services i posebnu aplikaciju za povezivanje s vozilom i nadzor nad njim.
Ve?i, 12,3-in?ni zaslon sustava NissanConnect ve?e rezolucije digitalni je ulaz u navigaciju, multimediju i postavke vozila. Kompatibilan je sa sustavima Android Auto® i Apple CarPlay®, s kojim se može povezati i beži?no.
Novi potpuno digitalni 12,3-in?ni zaslon visoke razlu?ivosti može se konfigurirati na razli?ite na?ine za prikaz uputa navigacijskog sustava, multimedijskih sadržaja, stanja u prometu ili informacija o vozilu. Svim tim zna?ajkama upravlja se s pomo?u novog okretnog gumba na upravlja?u. Na pozadinu digitalnog zaslona primijenjena je tradicionalna tekstura rezanog stakla Kiriko, kojom se odaje po?ast Nissanovim japanskim genima.
Inovativni novi 10,8-in?ni head-up zaslon (s prikazom na vjetrobranskom staklu) ima najve?u površinu prikaza u klasi. Najvažnije informacije navigacijskog sustava, sustava za pomo? u vožnji i informacija o samoj vožnji projiciraju se na vjetrobransko staklo izravno u vidnom volju voza?a.
Vještine Home-to-Car kompatibilne su s uslugama Google Assistant i Amazon Alexa. Sustav podržava široki spektar komandi, uklju?uju?i mogu?nost glasovnog slanja odredišta navigacijskom sustavu automobila preko pametnog ure?aja, što smanjuje vrijeme potrebno za unošenje odredišta.
Aplikacija NissanConnect Services omogu?uje upravljanje funkcijama vozila, kao što su truba i svjetla te daljinsko otklju?avanje i zaklju?avanje vozila. Mogu se postaviti i pametna upozorenja, kao što su ograni?enje brzine, vrijeme i parkirna zona, s obavijestima ako vozilo prekora?i zadane parametre. Voza?i mogu aktivirati i zna?ajku glasovnih naredbi kako bi razli?itim funkcijama i opremom vozila upravljali isklju?ivo glasom, a pogled trajno držali na cesti.
Dok ne upotrebljavaju navigaciju telefona, voza?ima je dostupan sustav 3D Maps & Live Traffic s naprednim zna?ajkama kao što je ažuriranje karata putem interneta, stanje u prometu u stvarnom vremenu, Google Street View i prikaz cijena goriva. Voza?i preko aplikacije mogu pristupiti i navigaciji Door-to-Door Navigation te locirati svoje vozilo s pomo?u funkcije My Car Finder.
U mogu?nostima povezivanja mogu uživati svi putnici jer je središnja konzola sada opremljena USB-A i USB-C uti?nicama sprijeda i straga.
Poboljšani sustav za pomo? u vožnji ProPILOT
Novi X-Trail bit ?e opremljen najnovijom generacijom sustava za pomo? u vožnji ProPILOT kako bi pružio još bolju podršku voza?ima u svim uvjetima. Sustav ProPILOT s navigacijom Navi-link osmišljen je da smanji umor i stres u vožnji te omogu?i jednostavnu uporabu.
ProPILOT s navigacijom Navi-link pomaže vam ubrzavati i ko?iti tijekom vožnje jednim trakom autoceste. Sustav može ubrzavati vozilo do zadane brzine i potpuno ga zaustaviti u prometnim zastojima. ProPILOT automatski pokre?e vozilo nakon tri sekunde kada se promet ponovno pokrene.
Poboljšani sustav novog Nissana X-Trail samostalno prilago?ava brzinu automobila uvjetima na cesti: kada vozilo na autocesti u?e u zonu nižeg ograni?enja brzine, sustav automatski o?itava ograni?enje i analizira podatke iz navigacijskog sustava kako bi prilagodio brzinu, što zna?i da voza? ne mora ru?no podešavati tempomat.
Sustav može upotrebljavati i podatke navigacijskog sustava kako bi prilagodio brzinu prilikom ulaska u oštrije zavoje na autocesti.
Nadalje, ProPILOT s navigacijom Navi-link sada je povezan s X-Trailovim radarima za nadzor mrtvog kuta koji ispravljaju upravlja? kako voza? ne bi promijenio trak dok je vozilo u mrtvom kutu.
Zahvaljuju?i poboljšanom sustavu za otkrivanje pokretnih objekata, vozilo automatski ko?i ili se zaustavlja kada prepozna pokretni objekt ispred sebe. Ako prilikom vožnje unatrag prepozna drugo vozilo koje se kre?e ili pak nepokretni objekt, automatski ?e se zaustaviti.
Aktivna i pasivna sigurnost
Dodatnu sigurnost pruža Nissanov inteligentni sustav ko?enja u nuždi s funkcijom predvi?anja. Zahvaljuju?i naprednoj radarskoj tehnologiji senzori ?itaju cestu ispred automobila i mogu otkriti je li vozilo ispred naglo zako?ilo. Sustav ?e u tom slu?aju aktivirati ko?nice kako bi smanjio opasnost od sudara.
Sigurnost u vožnji no?u poboljšana je ugradnjom naprednih i tankih prednjih svjetala koja, osim što pridonose aerodinami?nosti X-Traila, prilago?avaju svjetlosni snop pred nadolaze?im vozilima. Zahvaljuju?i nizu matri?nih LED svjetlosnih jedinica koja prilago?avaju smjer svjetlosnog snopa, pojedina se svjetla isklju?uju pred nadolaze?im prometom. Ostatak ceste pritom ostaje dobro osvijetljen te ne dolazi do zasljepljivanja voza?a iz suprotnog smjera.
Sveobuhvatni sustav sigurnosnih tehnologija zaokružuje i novi središnji zra?ni jastuk smješten izme?u prednjih sjedala koji sprje?ava kontakt izme?u voza?a i suvoza?a u slu?aju bo?nog sudara. Središnji zra?ni jastuk nadopunjuje voza?ev i suvoza?ev zra?ni jastuk, bo?ne zra?ne jastuke i zra?ne zavjese kao dio serijske opreme.
„Novi X-Trail utjelovljenje je Nissanove inovativne tehnologije. Od sustava e-POWER, elektrificiranog pogona koji pruža gotovo autenti?an doživljaj elektri?ne vožnje, trenuta?nog odziva i sigurnosti koju ulijeva naš elektrificirani sustav e-4ORCE preko naprednih sustava za pomo? u vožnji, dostupnih u svim ina?icama, do fleksibilnosti putni?kog prostora – novi X-Trail u potpunosti je dizajniran i konstruiran da ispuni konkretne zahtjeve naših kupaca. X-Trail je ve? više od 20 godina sinonim za udobnost, prakti?nost, sigurnost i povjerenje. Dodajte tomu intuitivnu tehnologiju i robustan dizajn i uvjereni smo da ?e novi X-Trail ponoviti uspjeh prethodnih generacija”, dodao je Leon Dorssers, viši potpredsjednik regionalnog odjela za marketing i prodaju, regija Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AIMEO).
e-POWER | (1,5-litreni VCR turbomotor) | ||||
Sjedala | 5 | 7 | 5 | 7 | |
Pogon | Pogon na dva kota?a | Pogon na ?etiri kota?a e-4ORCE | Pogon na dva kota?a | ||
Najve?a snaga (kW/KS) | 150/204 | 157/213 | 157/213 | 120/163 | |
Najve?i okretni moment (Nm) | 330 | 330 (sprijeda) + 195 (straga) | 330 (sprijeda) + 195 (straga) | 300 | |
Emisije CO2 (g/km) u mješovitoj vožnji prema WLTP-u | 131 – 134 | 143 – 145 | 146 – 148 | 161 – 164 | 164 – 166 |
Potrošnja goriva (l / 100 km) u mješovitoj vožnji prema WLTP-u | 5,8 – 5,9 | 6,3 – 6,4 | 6,4 – 6,5 | 7,1 – 7,2 | 7,2 – 7,4 |
Najve?a brzina (km/h) | 170 | 180 | 180 | 200 | |
Ubrzanje 0 – 100 km/h (s) | 8,0 | 7,0 | 7,2 | 9,6 |