Velika transformacija ameri?ke legende kona?no se ostvarila, predstavljen je Chevrolet Corvette C8 koji je ve? pokupio simpatije struke i publike.
Recept je u proteklih 66 godina uvijek bio isti. Motor sprijeda, pogon straga, duga?ka prednja hauba, kratak stražnji prevjes… No, vrijeme je za promjene. Kako bi unaprijedili dinami?ka svojstva i dokazali kako se mogu ravnopravno nositi s Europskim sportašima koje proizvode Ferrari, Lamborghini, McLaren i ostali, Amerikanci su se odlu?ili za promjenu filozofije.
Dakle, Chevrolet Corvette C8 prvi je Corvette još od po?etka proizvodnje 1953. godine koji ima motor smješten u sredinu. Oštre linije dizajna naglašavaju atraktivnost i sportsku usmjerenost, ali ipak nude prili?no dobru prepoznatljivost. No, tradicionalna karakteristika u obliku duga?ke haube ipak se izgubila.
Voza?, suvoza?, motor i mjenja? smješteni su izme?u dvije osi kota?a, a za razliku od drugih supersportaša sa središnje smještenim motorom koji imaju prtljažni prostor smješten sprijeda, Chevrolet Corvette C8 nudi dva prtljažnika. Jedan je smješten ispred prednjih kota?a, a drugi iza motora.
Osim boljim rasporedom mase, vozna svojstva znatno su unaprije?ena potpuno novim ovjesom, direktnijim volanom i elektronski upravljanim zatvara?em stražnjeg diferencijala eLSD. Dobro poznati atmosferski benzinac 6.2 V8 razvija 490 KS i 630 Nm, a prema prvim najavama katapultiranje do stotke traje okruglo tri sekunde. Mjenja? je isklju?ivo 8-stupanjski automatski s dvostrukom spojkom, a najzahtjevniji kupci mo?i ?e doplatiti za karbo-kerami?ke diskove.
Premda još nije službeno potvr?eno, ve? krajem slijede?e godine u prodaju ?e sti?i Chevrolet Corvette C8 u izvedbi Stingray, koji bi ugradnjom mehani?kog kompresora trebao biti osnažen na ?ak 900 KS.