Prema istraživanjima, luksuzne marke automobila najbrže gube na vrijednosti

0
507

Nakon što novi automobil izi?e iz prodajnog salona, odmah mu maloprodajna cijena zamjetno padne. Iako vrijednost svakog vozila s vremenom pada, neke marke gube na vrijednosti više od drugih. Kako bi utvrdili koje automobilske marke gube najviše na vrijednosti, stru?njaci za automobilsku industriju pri platformi carVertical napravili su istraživanje u kojem su analizirali više od 72 milijuna podataka relevantnih za razdoblje od 2019. do 2022. godine u Europi, SAD-u i Australiji. Evo klju?nih otkri?a tog istraživanja:

Vozila proizvo?a?a Porsche najmanje gube na vrijednosti.

Kad se oduzme najniža tržišna vrijednost automobila od njegove po?etne cijene, rezultati pokazuju da su Porsche (-64,4 %), Jeep (-84,4 %) i MINI (-85,5 %) 3 marke automobila koje najmanje gube na vrijednosti. Tako ?e, primjerice, Porsche tijekom više godina izgubiti samo 64,4 %, dok ?e Lexus izgubiti 89,9 % na vrijednosti.

„Iako Porsche proizvodi sportske automobile, njegovi modeli dovoljno su prakti?ni za svakodnevnu vožnju. 911 je vjerojatno jedan od najlegendarnijih automobila u povijesti automobilske industrije i ima jako puno poklonika. Nije ni ?udo što je potražnja za tim automobilom ve?a od ponude. Porscheovi su automobili pouzdani, izdržljivi i imaju poseban izgled koji privla?i kupce”, objašnjava Matas Buzelis, stru?njak pri platformi carVertical.

Me?u vozilima koja zadržavaju dobar dio vrijednosti pojavljuju se i tradicionalnije marke kao što su Hyundai i Toyota. Ta su vozila povoljnija i obi?no nude niže troškove održavanja, zbog ?ega su poželjnija me?u kupcima rabljenih automobila.

Iako neke luksuzne marke kao što su Jaguar, Land Rover i Lexus obi?no ne gube puno na vrijednosti, to nije uvijek slu?aj.

Mnoge luksuzne marke automobila gube više na vrijednosti od povoljnijih marki.

Kao što tablica pokazuje, marke automobil koje tijekom više godina najviše gube na vrijednosti jesu Chrysler, Audi i Seat. Primjerice, novi ?e Chrysler s vremenom izgubiti 96,8 % vrijednosti (u prosjeku za 25 godina), što ga ?ini markom koja na tržištu najviše gubi na vrijednosti. Zapravo, otprilike polovica marki pri dnu ove tablice gubitka vrijednosti luksuzni su automobili. Iako potroša?i vole Infiniti, BMW i Volvo, njihova vrijednost s vremenom znatno opada.

Usporedbe radi, Toyotini automobili dosežu najnižu vrijednost kad su stari 19 godina, a BMW-ovi kada su stari 21 godinu. Me?utim, Toyotina vozila gube oko 88,7 % vrijednosti, a BMW-ova 93,8 %. Koji ?imbenici uzrokuju ove razlike?

„BMW i druge marke luksuznih automobila obi?no imaju zna?ajke i tehnološka rješenja koja kupci rabljenih automobila ne cijene. Ako si možete priuštiti novi BMW, Mercedes-Benz ili Land Rover, vjerojatno želite luksuz i što više inovacija na vozilu. Osoba koja traži rabljeni automobil daje prednost cijeni i troškovima održavanja u odnosu na sve nepotrebne zna?ajke. Zato je rabljena Toyota mnogim kupcima privla?nija od BMW-a ”, kaže M. Buzelis.

Vlasnici Audija (-96,2 %), Seata (-95,8 %) i Škode (-95 %) tako?er ne bi trebali o?ekivati dobru cijenu prilikom prodaje svojih starih vozila.

Rabljeni automobili dostižu najnižu vrijednost u razli?itim razdobljima starosti

Prema istraživanjima stru?njaka pri platformi carVertical, prosje?na starost pri kojoj vozila imaju najve?i gubitak na vrijednosti jest 20 – 23 godine. Me?utim, razli?ite marke automobila dosežu svoju najnižu vrijednost u razli?itim razdobljima.

Porsche i MINI imaju najnižu cijenu kad napune 15 godina starosti. Nakon toga vrijednost im po?inje ponovno rasti. Dobro o?uvani modeli mogu biti isplativa investicija. Isuzu, Suzuki, Kia i Dacia na suprotnoj su strani spektra — dosežu najnižu vrijednost tek kad su stari 30 godina.

Ako se model smatra rijetkim, vrijednost automobila s vremenom zna?ajno može porasti. U 90-ima BMW je proizveo samo 891 vozilo modela M5 E34 Touring. 20 ih je nosilo posebno ime – Elekta – i proizvedeni su za talijansko tržište. Pogonjeni 3,8-litrenim motorom od 335 KS, ti modeli imaju i posebnu boju i stil interijera. Traženje rabljene Elekte danas je kao traženje igle u plastu sijena. Ljubitelji automobila trebali bi biti spremni potrošiti najmanje 100.000 $ za jednu Elektu.

Dok ?e obi?an automobil vjerojatno završiti na odlagalištu za 20 – 30 godina od izlaska iz proizvodnog pogona, Porsche ili Jaguar s priloženom servisnom knjižicom i besprijekornom poviješ?u možda ?e s vremenom postati još vrjedniji.

Klikom na OVAJ LINK na svom omiljenom auto portalu www.autopress.hr možete ostvariti 15 % popusta prilikom kompletne provjere automobila u sklopu CarVertical izvješ?a u kojem ?ete imati uvid u zapise o kilometraži, prethodnim nesre?ama…

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com