Bavarski sportski automobil može se pohvaliti svime što je BMW-e slavilo od davnina, uklju?uju?i prepoznatljivu miši?avu siluetu legendarne 2002. godine i ono što nam je najviše nedostajalo – minimalisti?ki bubrezi.
Novi Coupé serije 2 na prvi se pogled ?ini najmanje kontroverznim BMW-om u posljednje vrijeme, a uz to je, kako i prili?i Bavaru, usredoto?en na voza?e. Miši?ava kružna silueta kompaktnog sportaša s dizajnerskim jezikom podsje?a na legendarne modele serije 02, a posudio je i puno savjeta za dizajn iz studije Hommage iz 2002. Miši?no držanje i neovisni dugi farovi su iz stare škole, a bubrezi su tako?er opet minimalisti?ki, kao da je BMW slušao kritike i ponudio nešto za kupce koji ne vole moderno doba.
Pa, nije sve isto kao u stara vremena, jer je nova Serija 2 puno ve?a nego što je bila. Ge su produljili za ?ak 10 i pol centimetara, od ?ega 51 milimetar izme?u dviju osi, i proširili za 64 milimetra. Veli?ina, naravno, donosi neku dodatnu težinu, što u top modelu M240ix nije zanemarivih 1765 kilograma. Ipak, gotovo idealan omjer mase 50:50 i nisko težište doprinose sportskom upravljanju, tako?er zahvaljuju?i ?injenici da je nova Serija 2 28 milimetara niža nego što je bila. Sva ta inženjerska sloboda bila je mogu?a jer se nova serija 2 temelji na razli?itoj platformi od serije 1, a zadržala je i pogon na stražnje kota?e – pa, barem na nekim modelima.
Ovo ?e u po?etku biti dostupno samo na ?etverocilindri?nim pogonskim agregatima, koje predstavljaju benzinski 220i snage 135 kilovata snage (184 ‘konjske snage’) i dizelski 220d snage 140 kilovata snage (190 ‘konjskih snaga’) te dvostupanjski turbopunja? i 48 -voltna blaga hibridna tehnologija. Tek malo kasnije pridružit ?e im se i 230i, tako?er s ?etverocilindri?nim benzinskim motorom snage 180 kilovata snage (245 ‘konja’).
Vrh asortimana je, barem za sada, M240i xDrive Coupé s rednim šest-cilindri?nim prisilnim punjenjem i standardnim pogonom na sva ?etiri kota?a, koji ve?inu snage prenosi na stražnji me?uosovinski razmak, ima 275 kilovata snage (374 ‘konja’) i ubrzava od 100 km / h. 4,3 sekunde. Pa, ?ak je i nova serija 2 barem donekle razo?aravaju?a, jer su svi pogonski sklopovi trenutno povezani samo s osmostepenim automatskim mjenja?em.
Ho?e li se ru?ni mjenja? pridružiti modelu kasnije još nije potvr?eno, ali neke šanse ostaju. Bez brige, i ovaj put ?e se modelu M2 pridružiti prava M verzija, ali detalji su još uvijek skriveni.
Serija 2 tako?er je napravila velike korake u unutrašnjosti, jer je barem prednja strana kabine sada klasi?ni BMW i vrlo podsje?a na seriju 3. Infotainment se može pohvaliti promjerom od 8,8 in?a i radi na sedmoj generaciji BMW-ovog operativnog sustava (isti kao serije 3, 4, ali je generacija starija od elektri?nih i4 i iX), zaslon digitalnog voza?a mjeri 12,3 in?a, projekcijsko platno tako?er je dostupno uz dodatnu cijenu.
Unato? podužem popisu opreme, LED svjetla su ovaj put ve? standardni, a podesivi amortizeri, mnogi M ukrasni elementi i M Sport diferencijal na osnovnim modelima ostaju dostupni uz dodatnu cijenu. Serija 2 na ceste ?e se na?i po?etkom sljede?e godine, a najavljeni vrhunac ponude, novi M2, trebao bi se pridružiti tek 2023. godine.