Bugattijeva studija o divljem dizajnu ide u proizvodnju za njih samo 40 sretnika, koji uz to moraju imati i solidan konto na bankovnom ra?unu. Bugattijev 8-litreni W16 motor, koji u ovoj verziji ima 1177 kilovata snage (1578 ‘konjskih snaga’). U Bugattiju tvrde da je pad snage u usporedbi s konceptnim vozilom posljedica prilagodbe motora na 98-oktanski benzin, a konceptno vozilo koristilo je 110-oktansko. Lakši je za pola tone od Chiriona.
U listopadu prošle godine Bugatti je predstavio jedinstveni konceptni trka?i automobil koji je za Bugatti bio neuobi?ajeno spartanski, budu?i da su unato? brojnim brzinskim rekordima, njihovi hipersportovi tako?er poznati po svom prestižu. Studija se fokusirala na snagu, lako?u i, naravno, najbrži mogu?i boravak oko trkališta, a kao primjer, ta je filozofija tako?er fascinirala neke vjerne kupce koji su uvjerili Bugatti u proizvodnju ograni?enu na 40 jedinica. Automobil, koji ?e biti ograni?en na trkalište, naravno nije tako ekstreman kao konceptno vozilo koje je najavio zbog sigurnosnih mjera, ali nije ništa manje impresivan.
Naslovni broj je, naravno, prepoznatljivi Bugattijev 8-litreni W16 motor, koji u ovoj verziji ima 1.177 kilovata snage (1.578 ‘konjskih snaga’). U Bugattiju tvrde da je pad snage u usporedbi s konceptnim vozilom posljedica prilagodbe motora na 98-oktanski benzin, a konceptno vozilo koristilo je 110-oktansko, što naravno nije dostupno nigdje i u bilo koje vrijeme. U Bugattiju su, me?utim, bili prili?no škrti s ostalim brojevima, poznat je samo okretni moment od 1.600 njutn metara i ?injenica da vaga ispod automobila pokazuje ukupnu težinu od 1.450. Više od pola tone uštede u usporedbi s Chironom postignuto je uz pomo? titanovih komponenti, proizvodnju komponenti uz pomo? 3D ispisa i kabinu s puno luksuznih delicija.
Ostali naslovi koje smo o?ekivali od Bugattija – poput ubrzanja, najve?e brzine i vremena kruga oko te prepoznatljive staze u Njema?koj – zasad ostaju misterij. Za usporedbu, o?ekuje se da ?e konceptno vozilo do 100 kilometara na sat ubrzati za 2,17 sekunde, posti?i najve?u brzinu od 499 kilometara na sat i prije?i jedan krug oko Nürburgringa za pet minuta i 23 sekunde.
U sustav hla?enja uvedene su neke zna?ajne promjene koje sada u?inkovitije održavaju optimalnu temperaturu turbopunja?a, motora, mjenja?a i diferencijala, a na to ukazuje i krovni otvor za usis zraka. Spomenuta poboljšanja i osvježeni ispušni sustav omogu?uju motoru više okretaja u minuti i bolji odaziv, no Bugatti nije otkrio to?ne brojke.
No, pohvalili su se da je Bolide u skladu s me?unarodnim sigurnosnim standardima FIA-e, koji uklju?uju automatski sustav za gašenje požara, kota?e sa središnjim vijcima, sustav HANS za potporu glave i vrata te sigurnosni pojas u šest to?aka. Vlasnici ?e prve trka?e automobile mo?i voziti na stazama tek 2024. godine, a za ovu ?e ?ast morati oduzeti najmanje ?etiri milijuna eura. Kako bi Bolideu olakšao opravdavanje svoje cijene, Bugatti uklju?uje i nekoliko besplatnih trka?ih dana. Tako da ?e sigurno uvjeriti ?ak i one ‘štedljive’ milijunaše.