Njegova karijera krenula je uzbrdo diplomom na sveu?ilištu u Michiganu 1958. godine kad mu je jedan od profesora savjetovao da se preseli u Italiju i zaposli u tvrtci Carrozzeria Ghia.
Savjet je poslušao, preselio se, zaposlio i dizajnirao Innocenti 950. Bilo je to dovoljno da ga legendaran Battista ‘Pinin’ Farina zamijeti i ponudi mu angažman. Te 60-te godine prošlog stolje?a bile su zlatne godine karijere Toma Tjaarda. Redom su nastajale brojne uspješnice poput Chevroleta Corvette Rondine, Ferrarija 365 California i Fiata 124 Spider.
U Carrozzeria Ghia vratio se 1968. te dizajnirao De Tomaso Pantera i Ford Maverick. Nakon što je Ford kupio Ghiju 1970. godine povjeren mu je zadatak osmišljavanja prve Ford Fieste. U Fiat je prešao 1977., ali mjesto glavnog savjetnika za dizajn nije ga ispunjavalo pa 1984. osniva svoj dizajnerski studio Dimensione Design, koji je 2003. preimenovan u Tjaarda Desing.
Posljednjih godina najviše se bavio su?enjem na skupovima oldtimera, poput Pebble Beach Concours d’Elegance. Tom Tjaarda dugotrajnu borbu s karcinomom nije uspio dobiti. Sa suprugom Paolom Bronzino nije imao djece.