Većina automobila koristi vanjska osvrtna zrcala montirana na A-stupu, pri početku bočnog prozora. Neki japanski automobili su vanjske retrovizore imali iznad prednjih kotača na haubi, što je smanjilo tzv. mrtvi kut, a i buku vjetra od/oko retrovizora. Neki pak i danas koriste montažu na vratima automobila, poput Porschea 911. Retrovizor na vratima koristi i Mitsubishi Carisma s kraja 1990-ih. Proizvodila se uz neke Volvove modele (npr. S40) u bivšoj DAF tvornici u Nizozemskoj, a uz taj se model nudio i GDI motor (Gasoline Direct Injection), prvi suvremeni benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem u putničkom automobilu.
Retrovizori osobnih automobila, pogotovo većih dimenzija, projektiraju se tako da budu aerodinamički učinkoviti, da deflektiraju kapljice vode od prozora, te da ne rezoniraju (da ne djeluju kao zvučna kutija). Zato se mogu primjetiti kanali oko kućišta retrovizora. Oblik i smještaj retrovizora su i estetski odabir, ali i inženjerski. Ako kamere zamjene zrcala, mogući je i sitni pad potrošnje goriva.