Direktor Rimac Grupe Mate Rimac investirao je u prve virtualne vrtove u svijetu – Gruntek vrtove kraj ?azme, a to je i Rim?eva prva privatna investicija u zelena rješenja izvan autoindustrije, navode u srijedu iz Gruntek vrtova.
Ulaganje, ?ija visina nije navedena, iskoristit ?e se za novu fazu razvoja vrtova u Hrvatskoj, kao i za pripremu za ulazak na inozemno tržište, stoji u priop?enju.
Gruntek vrtovi su prvi virtualni vrtovi u svijetu, koji omogu?uju korisnicima da preko web aplikacije digitalno sade i upravljaju vrtom, a potom uživaju u povr?u koje je uzgojeno prema ekološkim standardima pod budnim okom tehnologa i stru?nim timom poljoprivrednika.
Krajem 2020. godine, Gruntek se prvi pojavio na hrvatskom tržištu s takvim rješenjem. Uz nedostatak povr?a iz pouzdanog izvora, vremena i prostora za individualni uzgoj, ideja je kroz nekoliko mjeseci postala stvarnost u okolici ?azme.
Ta tvrtka ima velike planove za ostvarenje zelene i održive budu?nosti. Uz dodatni razvoj usluge na hrvatskom tržištu, pripremaju plan za širenje na inozemno tržište, za po?etak u Austriju.
Osniva? Grunteka Tino Prosenik istaknuo je da nove generacije djece ne znaju odakle dolazi raj?ica ili krastavac na njihov stol, što je samo jedan od razloga zašto su njihovi najve?i korisnici upravo obitelji s mla?om djecom.
“Klinci uživaju na Grunteku u prirodi na otvorenom te na ure?enom dje?jem igralištu dok roditelji pripremaju roštilj s povr?em iz njihovog vrta. Korisnici su nas prepoznali i dali nam veliko povjerenje”, naveo je Prosenik.
Prilagodbom poslovnog modela, korisnici se mogu pridružiti u bilo kojem trenutku sezone jer najam vrta na Grunteku traje godinu dana. Uz privatne korisnike, stoji u priop?enju, pridružila su se i velika poduze?a koja su unajmila eko vrtove u humanitarne svrhe ili kao dodatni benefit za svoje zaposlenike.
Prosenik otkriva da im je u planu unapre?enje web aplikacije, koja ?e korisnicima omogu?iti puno ve?i broj mogu?nosti, dok je idu?a me?unarodna destinacija Be?.
“Novi val investicije ?e nas dodatno potaknuti na širenje u inozemstvu, a iznimna nam je ?ast što nam se Mate pridružuje u širenju naše zelene pri?e”, kaže Prosenik, dodavši kako je budu?nost zdrave prehrane upravo u optimalnoj proizvodnji za potrebe ku?anstva, bez dodatnih posrednika.
Ono što ovu pri?u ?ini još “zelenijom” je zero waste, zero plastic i minimalni CO2 footprint. Na Grunteku se povr?e pakira u drvene kašete, bez plasti?nih pakiranja, a povr?e s vrta ide direktno korisnicima, ?ime se stvara minimalan CO2 otisak. U Grunteku su se, isti?u, pobrinuli da nijedna košarica povr?a ne propadne, ve? ju korisnici mogu proslijediti svojim najbližima, donirati u humanitarne svrhe dje?jim domovima u Zagrebu ili pu?koj kuhinji.
HINA