U ožujku je u Hrvatskoj novo registrirano 2724 automobila, dok je u istom mjesecu lani prodano 5041 vozilo, što je pad od golemih 46 posto.
No, takvi prodajni rezultati bili su i više nego o?ekivani obzirom na blokadu gospodarstva uslijed pandemije koronavirusa. Hrvatski pad od 46 posto, odnosno gotovo prepolovljena ponuda, na razini je prosjeka EU.
Osim privatnih kupaca koji uslijed pandemije ne razmišljaju o kupovini novog automobila, za ovako golem pad najzaslužnije su rent-a-car ku?e kojima crni turisti?ki pokazatelji nisu ostavili puno manevarskog prostora.
Volkswagen je i u ožujku bio tržišni lider, sa 438 prodanih vozila, na drugom mjestu je Škoda sa 360, a na tre?em Renault sa 189. Me?u modelima je najtraženija Škoda Octavia sa 130 prodanih automobila, slijedi Volkswagen T-Cross sa 99, a na tre?em mjestu je Volkswagen Golf sa 84.
Izvor: Promocija Plus