Dobra vijest za kupce je da se o?ekuje da ?e prosje?ni elektri?ni automobil koštati kao benzinski ili dizelski modeli negdje oko 2025. godine – zbog pada cijene baterija, prenosi RevijaHAK.
Spremaju se velike promjene ne tržištu Europske unije i sigurno je da ?e se prosje?ni vozni park, odnosno zastupljenost automobila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem i elektri?nih automobila te plug-in hibrida, zna?ajno promijeniti. Prema novim idejama Europske komisije, emisije uglji?nog dioksida automobila po kilometru morale bi pasti za 50 posto od 2021. do 2030. godine, a ne za 37,5 posto kako je prethodno planirano. Što to konkretno zna?i? Mnogo više plug-in hibrida i elektri?nih automobila u proizvodnji, koji emitiraju malo ili nimalo CO2 u vožnji. No, sigurno je da ?e i EU pratiti i stvarnu potrošnju plug-in hibrida za koje se sumnja da ih voza?i uop?e ne pune strujom te da funkcioniraju kao klasi?ni hibridi te emitiraju mnogo više CO2 u stvarnim uvjetima.
Te 2030. godine prosje?na potrošnja novih automobila trebala bi biti oko dvije litre goriva na 100 km ili u prosjeku 45 g/km CO2. Naravno, da je to nemogu?e posti?i s automobilima opremljenim klasi?nim motorima i ve? sad se grade kalkulacije da ?e u ukupnoj prodaji novih automobila elektri?na vozila 2030. godine ?initi 50 posto.
Dobra vijest za kupce je da se o?ekuje da ?e prosje?ni elektri?ni automobil koštati kao benzinski ili dizelski modeli negdje oko 2025. godine – zbog pada cijene baterija.
Izvor: HAK