Renault Clio druge generacije dokazao se kao izvrstan izbor za grad, a u kombinaciji s benzincem 1.2 16V sa 75 KS prili?no je poletan, a istodobno i štedljiv. Na krilima uspjeha prve generacije koja je bila u prodaji od 1990. do 1998., a zamijenila je Renault 5, Francuzi su 1998. predstavili Clio II.
Na tržištu se nametnuo dobrim omjerom uloženo/dobiveno, prostranost je za tadašnje standarde bila solidna, a osvojene ?etiri Euro NCAP zvjezdice svrstale su ga u lidera B-segmenta po pitanju sigurnosti. Uz blage redizajne 2001. i 2004. te djelomi?nog 2006. na tržištu se zadržao sve do 2005. i dolaska tre?e generacije.
Testiran Renault Clio II iz 2004. pogonjen je benzincem 1.2 16V, opremljen paketom iMusic, a uz pravilno održavanje i dobru brigu vlasnika prevalio je ?ak 240.000 km. I dan danas je u solidnom stanju, premda je kilometraža za predstavnika B-segmenta prili?na. Kao drugi automobil u obitelji, koji ?e više biti fokusiran na gradsku vožnju do generalne motora može prevaliti još barem 70-80.000 km, tako da je uz cijenu od oko 1700 eura dobar izbor.
Od prije?enih kilometara važnije je ispravno održavanje, a prosje?nih 20.000 km godišnje dokaz je da je vlasnik ?esto odlazio i na duža putovanja, što je pogodnije za stanje automobila od kontinuirane stani/kreni vožnje gradskim prometnicama.
Još preporu?ljivija je kupnja osnovnog 1.2 8V, koji iz obujma od 1149 ccm i s jednim bregastim vratilom razvija 60 KS. Testirani primjerak ima dva bregasta vratila i 16 ventila pa je zbog manjeg promjera ventila i tanjih stjenki u glavi motora više mehani?ki i toplinski optere?en, a to dovodi do manje pouzdanosti i kra?eg vijeka trajanja.
Prema podacima neovisne agencije Dekra slabe to?ke koje su istaknute za Renault Clio II su: upravlja?ka elektronika, poja?ano trošenje prednjih diskova i pove?an zazor u kuglastim zglobovima. Njema?ki TÜV isti?e probleme sa zup?astom letvom volana.
Sve u svemu rabljeni Renault Clio II dobar je izbor, pogotovo u osnovnoj verziji 1.2 8V, koja je malo tromija, ali pouzdanija, dok je u testiranoj dinami?niji, ali 10-ak posto rastrošniji.