Range Rover Velar SV Autobiography Dynamic Edition oduzima dah

0
702

Najljepši SUV na svijetu dobio je ozbiljnu sportsku izvedbu, Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition, slavne li?nosti ?e stajati u redu.

Kad je stigao na tržište s pravom je izazvao WOW efekt. Teško je bilo za povjerovati da je Velar, koji se smjestio izme?u modela Evoque i Range Rover Sport, toliko dobro dizajniran. Perfektan posao odra?en je po pitanju sparivanja tradicionalnih vrijednosti i suvremenih trendova. Ve? sa 100 metara jasno je kako se radi o Range Roveru. Linija odmah podsje?a na neka dobra stara vremena. Pogotovo gledano s boka. No, svakim dodanim korakom prema njemu otvara se pogled na brojna suvremena rješenje i stje?e se dojam da modernije i više šik od ovog ne može biti.

Koliko je takav dizajnerski izri?aj uspješan najbolje ilustrira ?injenica da se novi Evoque potpuno ugledao na Velar. A kad se u cijenu pri?u umiješaju stru?njaci iz odjela Land Rover Special Vehicle Operations pri?a postaje još zanimljivija. Dugo vremena najuvjerljivija izvedba imala je 3-litreni V6 motor sa 380 KS. No, za vozilo mase 1,9 tonu to nije brojka koja oduzima dah, makar mu se ne može ništa prigovoriti s ubrzanjem do stotke za 5,7 sekundi i najve?om brzinom od 250 km/h. Ali pojedini kupci žele dodatan iskorak, spremni su ga masno platiti i u kona?nici je velika šteta ne ponuditi im ono što traže. A rezultat ispunjenja onih najzahtjevnijih kupaca zove se Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition.


Tradicionalno izvrsne terenske gene koji su referenca za ostale SUV-ove ne skriva nego ih ponosno isti?e, bez obzira na sportsko odijelo, pa i izvan asfalta ima ‘konja za utrku’. Može svladati prilazni kut od 24 stupnja, izlazni od 27,5, pro?i kroz vodu dubine do 65 centimetara… Premda je naglašeno šik, luksuzan i naravno sportski, raspolaže sa solidnim arsenalom terenskih mogu?nosti, ali takvi izleti nisu mudri u kombinaciji s 22-colnim naplacima

Iza kompliciranog imena krije se uvjerljivo najpotentnija izvedba Velara koja za pogon koristi 5-litrenog benzinca V8. Uz pomo? twin-turbo tehologije razvija respektabilnih 550 KS i 650 Nm. Sasvim dovoljno da se ubrzanje do 100 km/h na 4,5 sekundi, premda je masa u me?uvremenu pove?ana na 2,1 tonu. Najviše može potegnuti 274 km/h. Dakle, radi se o performansama kojih se ne bi posramili niti ozbiljni sportaši. Pogon na sve kota?e i 8-stupanjska automatika naglašavaju izvrstan dojam. Radi se o modelu koji uistinu nudi najbolje od oba svijeta – terenskog i sportskog.

Unutrašnjost ne može biti ?iš?a. Isti?u se minimalisti?ka i trendovska rješenja pa su prekida?e gotovo u potpunosti zamijenili golemi ekrani osjetljivi na dodir. Novi Touch Pro Duo Infotainment sustav objedinjava sve funkcije na dva 10-in?na ekrana u visokoj rezoluciji. Me?uosovinski razmak od 287,4 centimetara zaslužan je za kraljevski komfor svim putnicima, a izvrstan dojam upotpunjuje prtljažnik obujma od 673 litara.

Svaki detalj izbrušen je do savršenstva pa mu je gotovo nemogu?e na?i manu, osim cijene. Naime. Bazni model sa 180 KS u Hrvatskoj košta 521.000 kuna, dok bi Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition zna?ajno premašio iznos od milijun kuna.

U najpaprenijoj izvedbi iznimnom lako?om kombinira vatreni temperament, izvrsnu funkcionalnost i magnetsku privla?nost. S Velarom se nigdje ne prolazi nezamije?eno… A to pogotovo vrijedi u slu?aju izvedbe Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com