Škoda Fabia tre?e generacije na tržištu je od 2014. i ako i dalje želi biti konkurentna potreban joj je ‘facelift’. Pogotovo jer je konkurencija iznimno aktivna. Novi Volkswagen Polo debitirao je prije nekoliko mjeseci, a Seat Ibiza još prošlog prolje?a.
Škoda je sad objavila da ?e redizajn njihova automobila B-segmenta premijeru imati na ženevskom salonu u ožujku.
Kao što je to uobi?ajeno, nekih revolucionarnih promjena ne?e biti, uglavnom je rije? o kozmetici, ali ponekad vrlo važnoj te ugra?ivanju najnovije tehnologije, od sustava za sigurnost i pomo? u vožnji do novog infotainment sustava. Iz Škode ne curi previše informacija, ?esi su objavili tek ‘teaser’ fotografiju te informaciju da su prednja i stražnja svijetla dostupna u LED tehnologiji. I to je zasad to.
Škoda je od 1999. prodala više od ?etiri milijuna Fabija, a aktualna tre?a generacija isporu?ena je u 500.000 primjeraka.