Od predstavljanja 2015. Renault Kadjar zauzima važan položaj u segmentu kompaktnih SUV-ova. Svojim fluidnim linijama, voznim osobinama i udobnoš?u privukao je širok spektar kupaca. Pritom je iskoristio iskustvo našeg partnera Nissana u podru?ju pogona na sve kota?e i istaknuo se terenskim sposobnostima.
Obnovljeni Kadjar napredovao je u svim podru?jima. Odlikuje se privla?nijim, elegantnim izgledom istaknutim dinami?nim suvremenim linijama, ali pritom poštuje konvencije dizajna SUV-a.
U obnovljenom Kadjaru poseban je naglasak stavljen na udobnost, kvalitetu i ergonomski dizajn. Unutrašnjost krasi novi dizajn koji svakodnevnu vožnju ?ini još ugodnijom.
Povrh toga, obnovljeni Kadjar pokre?u napredniji, štedljivi benzinski i dizelski motori koji donose više užitka u vožnji.
Vanjski dizajn
Ankete su pokazale da je dizajn glavni razlog za kupnju Renaulta Kadjar. Linije obnovljenog Kadjara elegantne su, fluidnije i profinjene.
Novi svjetlosni potpis
Prednji kraj obnovljenog Kadjara preuzeo je svjetlosni potpis u obliku slova C karakteristi?an za Renaultove modele i dodatno ga obogatio LED pokaziva?ima smjera ugra?enima u dnevna svjetla. Maglenke su izvedene u LED Pure Vision tehnologiji (serijski od paketa opreme Intens). Rezultat je šest puta manja potrošnja u usporedbi s halogenim svjetlima. Maglenke su sada pravokutne i isti?u Kadjarovu spremnost za pustolovinu na svim terenima.
Stražnji pokaziva?i smjera tako?er su izvedeni u LED tehnologiji, kao i svjetla za vožnju unatrag i svjetla za maglu, koja su sad uža i ugra?ena u odbojnik pa ostavljaju elegantniji dojam.
Snažniji vizualni identitet
Dizajneri su preradili prednji i stražnji kraj obnovljenog Kadjara kako bi ga u?inili još privla?nijim. Prednja maska sad je šira i ima nove kromirane umetke. Odbojnici su elegantniji zahvaljuju?i tome što je ve?a površina obojena u boju karoserije. Najbogatije opremljeni modeli imaju i antenu u obliku peraje morskog psa. Obnovljeni Kadjar dostupan je s dvije nove ina?ice 17- i 19-in?nih naplataka te u tri nove boje: Oural zelenoj, Iron plavoj i Highland sivoj.
Unutrašnjosti i dojam kvalitete
Udobnost putnika Kadjaru je prioritet od samog po?etka.
Novi, elegantniji dodirni ekran multimedijskog sustava
U središnjem dijelu armaturne plo?e smješten je novi dodirni zaslon multimedijskog sustava koji se odlikuje boljom osvijetljenoš?u i osjetljiviji je na komande.
Upravljanje klima-ure?ajem putem modernijeg su?elja
Nova kontrolna plo?a automatskog klima-ure?aja ima moderniji, ergonomski dizajn s prikazom temperature i postavki prozra?ivanja u sredini okretnih gumba. Jasno i intuitivno.
Dodatna poboljšanja kvalitete
Obnovljeni Kadjar ima oko za detalje! Obrubi ventilacijskih otvora, ru?ice vrata i središnja konzola ukrašeni su satenskim kromom.
Ergonomi?nija sjedala
Sjedala novog dizajna sada se mogu namještati i po duljini. Punjena su pjenom dviju razli?itih razina gusto?e radi ve?e udobnosti i sprje?avanja umora na duljim putovanjima, a ?vrš?e bo?ne stranice pružaju snažniju potporu. Klizni središnji naslon za ruke sprijeda prilago?ava se ljudima razli?ita rasta.
Dora?en je i najsitniji detalj kako bi obnovljeni Kadjar bio još prakti?niji u svakodnevnoj uporabi.
Motori: niža potrošnja i snažnije performanse
Obnovljeni Kadjar pokre?u Renaultovi motori nove generacije. Kako bi ispunili zahtjeve pravilnika koji su na snazi, benzinski i dizelski motori opremljeni su najnovijim tehnologijama za smanjenje emisija. Smanjena im je potrošnja, a istodobno su im poboljšane performanse i vozne karakteristike.
Benzin: ultramoderni motor 1,3 TCe FAP
Obnovljeni Kadjar pokre?e 1,3-litreni motor TCe koji je premijeru imao u modelu Scénic, a naknadno ?e biti dostupan i u modelima Captur i Mégane. Razvila ga je Alijansa Renault-Nissan u suradnji s Daimlerom. ?etverocilindarska arhitektura omogu?uje ugla?enu vožnju bez vibracija. Zahvaljuju?i izdašnom okretnom momentu, motor nudi brz odziv ve? od niskih okretajima. U Kadjaru je taj motor opremljen i filtrom ?estica (FAP). Filtar uništava krute ?estice u ispušnim plinovima tako što ih hvata u mikroporoznu sa?astu strukturu koja se automatski regenerira u redovitim intervalima. Motor TCe FAP dostupan je u ?etiri ina?ice: TCe 140 FAP s ru?nim mjenja?em, TCe 140 EDC FAP, TCe 160 FAP s ru?nim mjenja?em i TCe 160 FAP s EDC mjenja?em.
Dizel: više snage, više užitka, manje emisija
Obnovljeni Kadjar pokre?u modernizirani dizelski motori opremljeni sustavom selektivne kataliti?ke redukcije (SCR), koji se smatra naju?inkovitijim rješenjem za uklanjanje dušikovih oksida (NOx). Novi motori sada nose naziv Blue dCi:
• Blue dCi 115 u odnosu na motor prethodne generacije sada ima 5 KS i 10 Nm više. Bit ?e dostupan s ru?nim i automatskim mjenja?em.
• Blue dCi 150 najsnažniji je dizelski motor dostupan za obnovljeni Kadjar. Dostupan je s ru?nim mjenja?em u kombinaciji s pogonom na prednje ili sva ?etiri kota?a.
Pogon na ?etiri kota?a: kod ku?e na cesti i izvan nje
Kadjarov pogon na ?etiri kota?a koristi Nissanovo bogato iskustvo. Jam?i sigurno prianjanje skliskim cestama, na putu do skijališta zimi itd.
Kadjarov pogon na ?etiri kota?a nudi odabir izme?u tri na?ina rada:
• 2WD: snaga se prenosi samo na prednje kota?e kako bi se smanjila potrošnja goriva.
• Auto: elektroni?ki sustav automatski raspodjeljuje okretni moment izme?u prednje i stražnje osovine. Do 50 % okretnog momenta može se usmjeriti na stražnju osovinu.
• Lock: središnji diferencijal zaklju?an je za stalnu raspodjelu okretnog momenta u omjeru 50:50 izme?u prednjih i stražnjih kota?a. Taj na?in rada, namijenjen posebno za terensku vožnju, aktivan je do brzine od 40 km/h.
Izvrsne terenske sposobnosti
Zahvaljuju?i izdašnom razmaku od tla od 200 mm Kadjar se lako nosi s grbavim putovima. Prilazni kut (17°) i odlazni kut (25°) tako?er su prilago?eni za terensku vožnju.
Sustav Extended Grip za ina?ice s prednjim pogonom
Za ina?ice s prednjim pogonom i dalje je dostupan sustav Extended Grip. U kombinaciji s gumama za blato i snijeg taj sustav poboljšava prianjanje u vožnji blatom ili pjeskovitim površinama.