Renault i „Solo: Pri?a iz Ratova zvijezda” udružili su se kako bi Renault svojim kupcima pružio uzbudljivo iskustvo prije same premijere filma koja kre?e u kinima od 31. svibnja 2018.
Od travnja do srpnja 2018. Renault poziva sve da „Odaberu druk?iji put” kroz svoju paneuropsku kampanju, dizajniranu i produciranu u suradnji s tvrtkama Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil. Za Renault je ovo prva takva suradnja koja ide uživo u 25 država diljem Europe.
Kada se uplete Sila i udruže Renault i „Solo: Pri?a iz Ratova zvijezda” naravno da se o?ekuje avantura. U potpuno novom filmu, u kojem je glavni protagonist omiljeni odmetnik u galaksiji, saznat ?emo kako je Han Solo nakon što je odabrao druk?iji put, upoznao svog veli?anstvenog budu?eg kopilota Chewbaccu. Sada, zahvaljuju?i zna?ajkama modela Renault KADJAR – s prijenosom 4×4, sustavom aktivnog ko?enja u slu?aju nužde i sustavom upozorenja za mrtvi kut – Renault svojim kupcima nudi priliku da i oni odaberu „druk?iji put”.
Renault je za stvaranje specijalnih efekata u svojem televizijskom spotu (s Chewbaccom kao glavnom zvijezdom) sura?ivao i s vode?om tvrtkom za vizualne efekte, Industrial Light & Magic, poznatom po radu na serijalu filmova Ratovi zvijezda.
U sklopu kampanje, Renault pokre?e i nagradni natje?aj u kojem ?e sudionici mo?i osvojiti brojne memorabilije Ratova zvijezda i ste?i posebna iskustva s Kadjarom. Sudionici se na nagradni natje?aj mogu prijaviti putem web stranice www.renaultkadjar.hr ili posjetom najbližem Renaultovom prodajnom salonu.