Novi Mégane nudi obnovljen i suvremeniji kokpit, opremljen 9,3-in?nim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-in?nim zaslonom instrumentne plo?e sa svim zna?ajkama multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Ergonomi?no su?elje ovog sustava još je funkcionalnije i prakti?nije, a kao nadahnu?e u njegovu oblikovanju poslužio je na?in uporabe pametnih telefona.
Dostupni su novi sustavi za pomo? u vožnji koji pove?avaju sigurnost i udobnost svih putnika. Me?u njima je i sustav za pomo? u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Rije? je o autonomnom sustavu 2. razine koji pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravlja?em.
Novi Mégane još je ugla?eniji i profinjeniji, osobito zahvaljuju?i novim LED svjetlima Pure Vision koja pove?avaju vidljivost i udobnost u vožnji. Dinami?ne linije kojima Mégane duguje svoj uspjeh još su više naglašene u novom modelu.
Novi MEGANE E-TECH Plug-in: punjivi hibridni motor za jedinstveno iskustvo vožnje
Kao pionir i stru?njak u podru?ju elektri?ne mobilnosti, Renault je u novi Mégane odlu?io ugraditi punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije ko?enja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1.
Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri ?emu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar Alijanse, uklju?uju?i i novu generaciju 1,6-litrenog ?etverocilindarskog benzinskog motora, dva elektri?na motora i inovativni mjenja? s više na?ina rada. Konstrukcija mjenja?a bez spojke omogu?uje iznimno u?inkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa.
Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno elektri?no pokretanje novog Méganea E-TECH Plug-in, do brzine od 135 km/h. Zahvaljuju?i u?inkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovo vozilo ostvaruje domet od 50 km u mješovitoj (WLTP*) i 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju) bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem.
Novi Mégane E-TECH Plug-in time dokazuje svoju svestranost. U svakodnevnoj vožnji ne zahtijeva upotrebu konvencionalnog motora te je sjajno rješenje za dulja putovanja vikendom i praznicima. Neovisno o razini napunjenosti baterije, novi Mégane E-TECH Plug-in nudi zna?ajne prednosti hibridne tehnologije E-TECH: automatsko pokretanje u elektri?nom na?inu rada za snažnija ubrzanja i nižu potrošnju goriva.
Motor E-TECH Plug-in najprije ?e biti dostupan za Mégane Grandtour, a kasnije i za kompaktnu izvedbu.
Novi MÉGANE R.S. Line: novi dizajnerski potpis
Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Zahvaljuju?i još naprednijoj i bogatijoj opremi, R.S. Line više je od novog imena. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve ve?eg broja kupaca koji se žele istaknuti dinami?nim dizajnom svojeg vozila.
Novi MÉGANE R.S.: mjerilo sportskog karaktera
Ina?ice Méganea R.S. postale su mjerilo u segmentu sportskih kompakata, naro?ito R.S. TROPHY-R koji je 2019. postavio novi rekord kruga na slavnoj stazi Nürburgring.
Novi Mégane R.S. sada pokre?e 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz ina?ice TROPHY. Ovaj motor, proizašao iz suradnje ?lanova Alijanse, ugra?uje se i u Alpine A110. Pove?an mu je okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenja?em EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ru?nim mjenja?em. Pove?anje snage donijelo je snažnija ubrzanja, ?ak i pri višim okretajima, dok okretni moment – jedan od najboljih u klasi – pruža sasvim novi užitak u vožnji.
Renault Sportova šasija 4CONTROL jam?i okretnost u oštrim zavojima i stabilnost u brzim zavojima. Novi telematski sustav R.S. Monitor prikazuje brojne parametre vozila u stvarnom vremenu.
Novi MÉGANE R.S. TROPHY: za još sportskiji dojam
Simbol iznimnih performansi, novi Mégane R.S. TROPHY stvoren je za stazu. Osobito se isti?e u izvedbi s ekskluzivnom šasijom Cup i 1,8-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem, snage 300 KS. Šasija Cup opremljena je mehani?kim blokiraju?im diferencijalom Torsen® koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku iz zavoja. Novi model uklju?uje kru?e amortizere (za 25 %) i opruge ovjesa (za 30 %), kao i 10 % kru?e stabilizatore u usporedbi s Renaultom Mégane R.S.