Kao što su Francuzi i najavili nakon ‘obi?nog’ R.S.-a u prodaju stiže Renault Megane R.S. Trophy nabijen na 300 KS kojem je jedan od glavnih ciljeva s trona rekordera staze Nürburgring skinuti Hondu Civic Type-R.
Da se podsjetimo, pogon je prednji, preko zatvara?a diferencijala te 6-stupanjskog ru?nog ili 6-stupanjskog automatskog mjenja?a s dvostrukom spojkom. Motor posu?en iz modela Alpine A110 razvija 280 KS i 390 Nm u standardnoj izvedbi, dok je Renault Megane R.S. Trophy osnažen na okruglo 300 KS i 420 Nm pa do stotke sprinta za 5,7 s, odnosno jednu desetinku brže od obi?nog R.S.-a.
Po prvi put u segmentu sportaša C-segmenta uvodi se sustav upravljanja sa sva ?etiri kora?a. Renault Megane R.S. donosi sustav 4Control koji stražnje kota?e zakre?e suprotno od prednjih na malim brzinama kako bi se poboljšala okretnost u gradu, dok na ve?im brzinama stražnje kota?e zakre?e u smjeru prednjih kako bi se dodatno unaprijedila ionako suverena stabilnost.
Voza?u se na izbor nude programi: Comfort, Normal, Sport, Race i Perso, koji utje?u na odziv gasa, preciznost volana, tvrdo?u ovjesa, rad zatvara?a diferencijala i glasno?u ispušnog sustava. Zanimljiv je podatak da Renault Megane R.S. Trophy ima prednja sjedala postavljena 20 milimetara niže od standardne izvedbe. Ovjes je 10 mm niži i 15 posto kru?i pa je u potpunosti prilago?en jurnjavi na stazi.