Renault, Nissan i Mitsubishi Motors najavljuju zajedni?ku strategiju Alijansa 2030.

0
351

Grupa Renault, Nissan Motor Co., Ltd. i Mitsubishi Motors Corporation, ?lanice jedne od najve?ih alijansi u automobilskoj industriji, danas su najavile nove zajedni?ke projekte i aktivnosti kako bi ubrzale i oblikovale svoju budu?nost do 2030., uz stavljanje posebnog naglaska na vrijednosni lanac mobilnosti.

Godinu i pol nakon što je najavljen novi model poslovne suradnje koji bi trebao potaknuti konkurentnost i profitabilnost njezinih ?lanica, Alijansa se sada temelji na ?vrstim temeljima te iskorištava prednosti u?inkovite organizacije operativnog upravljanja te još snažnije i fleksibilne suradnje.

Alijansa nastavlja s modelom „predvodnik-sljedbenik” definiranim u svibnju 2020. Odabranu tehnologiju razvijat ?e jedan vode?i tim uz podršku „sljedbenika”, kako bi sve ?lanice Alijanse mogle pristupiti klju?nim tehnologijama.

Alijansa je definirala zajedni?ke ciljeve do 2030. koji se temelje na razvoju potpuno elektri?nih vozila i rješenja povezane mobilnosti. Koristi od zajedni?kih ulaganja pritom ?e imati sve tri ?lanice Alijanse i njihovi kupci.

„U svijetu najistaknutijih proizvo?a?a automobila, Alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi stvorila je dokazan i jedinstven model.” Ve? 22 godine me?usobno dijelimo iskustva i prednosti kako bismo zajedno rasli” rekao je Jean-Dominique Senard, predsjednik Alijanse. „Danas Alijansa ubrzava revoluciju mobilnosti i stvara sve ve?u vrijednost za kupce, naše zaposlenike, dionike i zainteresirane strane. Tri tvrtke ?lanice definirale su zajedni?ke ciljeve i ulaganja u daljnju elektrifikaciju i projekte iz podru?ja povezivosti do 2030. Rije? je o golemim ulaganjima koje ?lanice Alijanse ne bi mogle ostvariti samostalno. Zajedno pomažemo stvoriti novu i održiviju budu?nost: Alijansa bi trebala postati uglji?no neutralna do 2050.”

?lanice Alijanse razvile su metodu „pametne diferencijacije” kako bi definirale željenu razinu djeljivosti svakog elementa vozila – od platforme, proizvodnih pogona i motora pa sve do samog segmenta vozila. Ta je metoda za sobom povukla dodatna poboljšanja u smislu strožeg pristupa dizajnu i ve?oj diferencijaciji gornjeg dijela karoserije. Primjerice, zajedni?ka platforma C i D segmenta ugra?ivat ?e se u pet modela triju marki Alijanse (Nissan Qashqai i X-Trail, Mitsubishi Outlander, Renault Austral i nadolaze?i SUV sa sedam sjedala).

Ja?anjem ovog procesa, ?lanice Alijanse pove?at ?e upotrebu zajedni?kih platformi sa sadašnjih 60 % na više od 80 % u 90 modela do 2026. To ?e omogu?iti svakoj tvrtki da se još dublje usredoto?i na potrebe svojih kupaca, svoje najbolje modele i klju?na tržišta, uz još povoljnije širenje inovacija unutar Alijanse.

U okviru toga, Mitsubishi Motors oja?at ?e svoju prisutnost u Europi s dvama novim modelima, me?u kojima je i ASX – novi model koji se temelji na najprodavanijim Renaultovim vozilima.

Renault, Nissan i Mitsubishi pokrenuli su pravu revoluciju na tržištu elektri?nih automobila ulaganjem u elektrifikaciju tešku više od 10 milijardi eura. Na glavnim tržištima (Europa, Japan, SAD i Kina) 15 Alijansinih tvornica ve? proizvodi dijelove, motore i baterije za 10 postoje?ih elektri?nih modela, a dosad je prodano više od milijun elektri?nih vozila koja su zajedno prešla 30 milijardi kilometara bez emisija.

Oslanjaju?i se na svoju neusporedivu stru?nost, Alijansa pove?ava ulaganja u elektrifikaciju za razdoblje od sljede?ih pet godina za 23 milijarde eura, kako bi do 2030. godine predstavila 35 novih elektri?nih modela.

?ak 90 % tih modela temeljit ?e se na pet zajedni?kih platformi za elektri?na vozila i bit ?e dostupni na ve?ini tržišta u svim ve?im regijama:
• CMF-AEV – najpristupa?nija platforma na svijetu; na njoj se temelji novi Dacia Spring.
• Obitelj platformi za manja vozila KEI-EV, na kojima se temelje ultrakompaktna elektri?na vozila.
• Obitelj platformi za profesionalne kupce LCV-EV, na kojima se temelje Renault Kangoo i Nissan Town Star.
• CMF-EV – globalna i fleksibilna platforma za elektri?na vozila. Uskoro ?e biti predstavljena u novom elektri?nom crossoveru Nissan Ariya i Renaultu Mégane E-Tech Electric. Tehnološki inovativna i modularna platforma CMF-EV vode?a je platforma nove generacije elektri?nih vozila koja proizvode Alijansini partneri. Razvijena je kako bi se integrirale i optimizirale sve komponente 100 % elektri?nog pogona te kako bi se ugradio novi motor visokih performansi i ultratanka baterija. Do 2030. više od 15 modela temeljit ?e se na platformi CMF-EV, a godišnje ?e ih se proizvesti do 1,5 milijuna.
• CMF-BEV, najkonkurentnija kompaktna platforma za elektri?na vozila u svijetu, bit ?e predstavljena 2024. Omogu?it ?e do 400 km dosega, izvanrednu aerodinami?nost, smanjenje troškova za 33 % i potrošnju energije manju za 10 % u usporedbi s aktualnim Zoejem. Na njoj ?e se temeljiti 250.000 vozila koje godišnje proizvedu Renault, Alpine i Nissan. Me?u njima su i Renault R5 te novi kompaktni elektri?ni automobil koji ?e zamijeniti Nissan Micru. Novi model koji je dizajnirao Nissan i konstruirao Renault trebao bi se proizvoditi u Renault ElectriCityju: industrijskom centru za elektri?na vozila na sjeveru Francuske.

?lanice Alijanse znaju da je konkurentnost klju?na. Stoga su razvile strategiju u podru?ju baterija i odabrale zajedni?kog dobavlja?a baterija za Renault i Nissan na klju?nim tržištima.

Alijansa sura?uje sa zajedni?kim partnerima kako bi pove?ala svoju pristupa?nost i zastupljenost na tržištima te pritom smanjila troškove baterija za 50 % do 2026. i 65 % do 2028.

Tim ?e pristupom do 2030. osigurati ukupnih 220 GWh kapaciteta za proizvodnju baterija elektri?nih vozila u svim svojim klju?nim tvornicama u svijetu.

Osim toga, ?lanice Alijanse usmjerene su prema razvoju solid state baterija. Dugogodišnje iskustvo i nenadmašna stru?nost u razvoju baterijskih tehnologija pomo?i ?e Nissanu da zauzme vode?i položaj u razvoju inovativnih baterija od kojih ?e profitirati sve ?lanice Alijanse.
Solid state baterije imat ?e dvostruko ve?u energetsku gusto?u u odnosu na teku?i tip litij-ionskih baterija kakve su trenuta?no u upotrebi. Vrijeme punjenja skratit ?e se za tre?inu pa ?e kupci uživati u duljim i prakti?nijim putovanjima ispunjenima samopouzdanjem.

Cilj je pokrenuti serijsku proizvodnju solid state baterija do sredine 2028. godine, a nakon toga i ostvariti paritet troškova s vozilima s termi?kim motorom kroz dodatno smanjenje troškova na 65 USD po kWh, što ?e ubrzati prelazak na ?istu elektri?nu mobilnost.

Alijansin sustav upravljanja baterijom istinski je napredno rješenje. Za razliku od drugih aktera u industriji, Alijansa je odlu?ila u cijelosti kontrolirati svoju strojnu i programsku opremu te iskoristiti veoma vrijedne prognosti?ke podatke koji omogu?uju pra?enje stanja baterije i poboljšanje tehnologije.

Alijansa sura?uje sa strateškim partnerima kako bi kupcima ponudila najbolja rješenja javnih punionica. Tvrtka Mobilize Power Solutions pruža B2B kupcima kompletnu uslugu – od projektiranja, ugradnje i održavanja do upravljanja optimiziranom infrastrukturom punionica i svim povezanim uslugama kako bi se zadovoljile potrebe poslovnih kupaca.

Nedavno je dogovorena i suradnja s tvrtkom Ionity preko Plug Surfinga, Alijansina pružatelja rješenja za usluge e-mobilnosti, kako bi kupci po povlaštenim cijenama mogli pristupiti Ionityjevoj mreži superbrzih punionica u Europi.

S više od 10 godina iskustva u podru?ju elektri?nih vozila, ?lanice Alijanse itekako su konkurentne kada je rije? o optimizaciji ponovne upotrebe baterija, posebice u pogledu njihove prenamjene i recikliranja te razvoja u?inkovitih i održivih rješenja tijekom ?itavog životnog vijeka baterije.

Inteligentna i povezana mobilnost daju vjetar u le?a dijeljenju inovacija unutar Alijanse.

Nakon 20 godina posve?enih razvoju sustava za pomo? u vožnji i sustava autonomne vožnje, Alijansa i dalje radi na poboljšanju stvarne razine sigurnosti, udobnosti i užitka u vožnji te nastoji ponuditi inovativna rješenja za inteligentna vozila i još naprednije sustave za pomo? u vožnji, kao što je na primjer nagra?ivani sustav ProPILOT.

Zahvaljuju?i programu dijeljenja platformi i elektroni?kih komponenata, ?lanice Alijanse trebale bi do 2026. proizvesti 10 milijuna vozila (ukupno 45 Alijansinih modela) koji ?e biti opremljeni sustavima autonomne vožnje.

Danas je više od 3 milijuna vozila povezano na Alijansino rješenje u oblaku, namijenjeno za kontinuiranu razmjenu podataka.
Na to ?e se rješenje godišnje povezivati 5 milijuna vozila pa ?e do 2026. ukupno biti povezano 25 milijuna vozila. Alijansa ?e biti prvi svjetski serijski proizvo?a? automobila koji ?e u svoja vozila implementirati Googleov ekosustav.

Alijansa pod Renaultovom palicom razvija zajedni?ku centraliziranu elektri?nu i elektroni?ku arhitekturu koja spaja svu strojnu i programsku opremu kako bi se maksimizirale prednosti i poboljšala u?inkovitost takve opreme.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com