U Renaultu su se našli u prili?no teškoj situaciji, jer je osjetno pala prodaja vozila, a samim time i njihov tržišni udio. No, interes za marku je tada uspješno oživio uz pomo? retro koncepata modela R4 i R5, koji idu?ih godina kre?u u serijsku proizvodnju.
Još prije njih na tržište ?e se nakon kra?eg izbivanja vratiti obiteljski monovolumen imena Espace, koji ove godine slavi 40. ro?endan i smatra se jednim od prvih europskih obiteljskih monovolumena. Nedavno je zbog pada interesa za takve modele povu?en iz ponude zajedno sa Scenicom, no u Renaultu su o?ito brzo shvatili da je rije? o pogrešci.
Nakon brojnih naga?anja i naga?anja, sada su i službeno potvrdili dolazak nove generacije, Renault ?e novi Espace predstaviti ovog prolje?a, a bit ?e dostupan u dvije konfiguracije, s pet i sedam sjedala. Ho?e li potonji nositi etiketu Granda još nije poznato. U Renaultu još uvijek skrivaju informacije i detalje o pridošlici koja ?e biti bazirana na CMF-CD platformi i namijenjena je putovanjima na velike udaljenosti.
Spomenuta platforma jedna je od naj?eš?e korištenih u Renaultu. Predstavljen je još 2015. godine, a do sada je korišten u ukupno 17 automobila Renaulta, Nissana, Mitsubishija i Mercedes-Benza. Tako su ga u Renaultu ve? koristili u dizajnu prethodne generacije modela Espace, a ujedno i u razvoju Australa. S potonjim bi i Espace šeste generacije trebao dijeliti ve?inu komponenti.
Izvor: Startnews.hr