S istim autom dva su agenta 007 otišla u penziju! Daniel Crieg u novom Bondu vozi isti “bolid” kao i Pierce Brosnan 2002. u svom zadnjem filmu “Die Another Day”

0
521

Aston Martin V12 Vanquish bio je i ostao prvi 007. Vozio ga je u svom posljednjem filmu Pierce Brosnan 2002., a s njime se od kultnog filma rastaje i Daniel Crieg u svom zadnjem filmu “Za smrt nema vremena”. Superautomobil predstavljen prije dva desetlje?a bio je automobil koji je ponovno spojio dvije britanske ikone i spojio ih u sljede?im desetlje?ima. Punih 20 godina Aston Martin V12 Vanquish i legendarni Aston Martin DBS 7 idu ruku pod ruku i u Bondu.

Posljednjih tjedana u kinima možemo pogledati i posljednji dio franšize o tajnom agentu Jamesu Bondu. Ovo je zadnji dio, u kojem Daniel Craig igra ulogu tajnog agenta, a ovaj put mu je glavno prijevozno sredstvo Aston Martin DBS. No model koji je nakon 15 godina ponovno spojio tajnog agenta s britanskom markom automobila nije DBS, ve? njegov prethodnik, V12 Vanquish, kojeg je prvi vozio Pierce Brosnan u “Umri drugi dan”.

Brosnanov posljednji Bond ugledao je svjetlo dana 2002. godine i tako dao veliki doprinos promociji novog sportaša britanskog brenda koji se budi. Svoje novo prolje?e po?eo je doživljavati nekoliko godina ranije uvo?enjem modela DB7, otvaraju?i tako put svom puno uspješnijem nasljedniku.posljednja dva desetlje?a, a njegov put zapo?eo je ve? 1998. godine predstavljanjem projekta ‘Projekt Koncept Vantage na Salonu automobila u Detroitu. Dizajniran je kao coupe s dva ili ?etiri sjedala, a Callum bi trebao biti snažno oblikovan po modelu DB4 Zagato.Vanquish i koncept predstavljen tri godine ranije iznimno su sli?ni, ali ih povezuju i klju?ni elementi koji su se pobrinuli za preglednost vozila. Me?u njima su bili i rešetka hladnjaka, okrugli set svjetala koji je kombinirao pozicijska svjetla i žmigavce, utori za topli zrak u branicima, udubljeni pragovi vrata duboko ispod vrata te naglašeni stražnji blatobrani.

Ali Vanquisov uspjeh nije došao samo zbog njegovih linija, njegove forme. Zapravo, bio je to jedan od tehnološki najnaprednijih automobila. Tijelo mu je bilo u potpunosti izra?eno od aluminija, a svaka plo?a je potom ru?no pri?vrš?ena na okvir. Kavez i dno vozila tada su zakovicama zakovani za središnji greben koji okružuje mjenja? i bio je u potpunosti izra?en od uglji?nih vlakana, a isti je materijal poslužio kao osnova za unutarnje plo?e, prednji okvir za montažu kota?a. Proizvodnja je ina?e bila ra?unalno kontrolirana.

Za dobrobit voza?a tijekom vožnje pobrinula se i napredna tehnologija. Šestlitreni 12-cilindar bio je povezan s automatskim mjenja?em koji je prvi u povijesti marke omogu?io prebacivanje brzina uz pomo? ru?ica na upravlja?u. U me?uvremenu je dno vozila bilo savršeno ravno, što je omogu?ilo stvaranje Venturijevog efekta, vakuuma ispod vozila, što je Vanquish ?inilo još stabilnijim ?ak i pri velikim brzinama od preko 300 kilometara na sat u standardnoj verziji ili preko 320 kilometara u verziji Vanquish S.

Aston Martin Vanquish proizvodio se samo šest godina, a proizvodnja je premašila sva o?ekivanja. U po?etku su namjeravali proizvoditi 300 vozila godišnje (proizvodnja jednog automobila trajala je osam tjedana), ali je velika potražnja pove?ala proizvodnju na 500 vozila godišnje. Iz proizvodnih hala Newport Pagnella ostalo je 2.589 vozila, a posljednji Vanquish je proizveden je 2017., kada je Aston Martin uspostavio takozvani ‘Heritage’ program za proizvodnju malih serija klasi?nih modela.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com