Samsung je zato umjesto litijevog metala ugradio 5 mikrometara debeli sloj kompozita srebra i ugljika koji služi kao anoda.
Prije nekoliko dana General Motors je predstavio novu bateriju s kapacitetom od 200 kWh i dometom od 643 kilometra. S obzirom na to da Tesla nudi svoja vozila s baterijom od 100 kWh i dometom od 627 kilometara, ne može se pore?i da se tehnologija baterija prili?no razlikuje zavisno od proizvo?a?a elektri?nih automobila.
Ako ste se zapitali zašto proizvo?a?i mobilnih ure?aja s velikim iskustvom u domeni baterija ne pomažu automobilskoj industriji sa svojim širokim znanjem u ovom segmentu, sada stiže i odgovor. Naime, Samsung kao jedan od najve?ih proizvo?a?a raznih mobilnih ure?aja namjerava u?initi upravo to.
– O?ekuje se da ?e ovo obe?avaju?e istraživanje pomo?i pokretanju ekspanzije elektri?nih vozil – piše u izjavi južnokorejskog proizvo?a?a, pritom se odnose?i na prototip baterije koja bi omogu?ila elektri?nom vozilu domet od 800 kilometara na jednom punjenju.
Samsung još nije objavio niti jednu fotografiju baterije napravljene u potpunosti od ?vrstih elektrolita. Jedini manji problem je što bi takva baterija izdržala 1000 punjenja što je pretvoreno u kilometre najmanje 800.000 kilometara. To je manje ako se ta brojka usporedi s Teslom i Sveu?ilištem Dalhousie, koji trenutno razvijaju bateriju koja bi trebala omogu?iti radni vijek od milijun milja (1.61 milijuna kilometara).
Samsung je odabrao proizvodnju baterije sa?injenje od potpuno ?vrstih elektrolita jer podržava ve?u gusto?u energije. ?vrsti, umjesto teku?ih elektrolita tako?er ?ine bateriju sigurnijom od litij-ionskih baterija, ali slaba strana ve?ine potpuno ?vrstih baterija je anoda. Iglasti kristali, poznati kao dendriti, mogu se razviti na litij-metalnim anodama tijekom punjenja, smanjuju?i s time životni vijek baterije.
Samsung je zato umjesto litijevog metala ugradio 5 mikrometara debeli sloj kompozita srebra i ugljika koji služi kao anoda. Isti spoj, srebra i ugljika (AG-C) je tako?er ugra?en u pakiranje baterije, pove?avaju?i time gusto?u energije na 900 Wh/L. Ovaj materijal tako?er je omogu?io Samsungu da napravi prototip 50 posto manji od litij-ionske baterije. Zasad nisu poznate dimenzije i datum komercijalne uporabe.
Izvor: HAK