Savjeti za održavanje ko?ionog sistema u vozilima

0
823

Ko?ioni sistem sastoji se od nekoliko dijelova, a potrebno je da svaki od tih dijelova dobro funkcionira te je u dobrom stanju kako bi cijeli sustav radio kako treba. A kad ko?ioni sistem radi kako treba, zna?i da je sigurnost vašeg vozila, a samim time i vas samih na visokom nivou. Što nam drugo treba? Sigurnost i samo sigurnost jedna je od glavnih postavki i pretpostavki ponašanja u prometu. Zamislite samo koliko bi manje nesre?a bilo kada bi svaki voza? pravilno brinuo o ko?ionom sistemu svoga vozila!

Ko?nice služe za usporavanje vozila ili njegovo potpuno zaustavljanje, ovisno o uvjetima na cesti te o tome što želimo napraviti u prometu. Postoje razli?iti sistemi ko?enja, a najve?a je podjela na ko?nice s diskom i ko?nice s bubnjem. Naime, ovo je sistem ko?enja trenjem i tada dolazi do trenja o glatku površnu, to jest disk ili bubanj. U svemu su bitne i obloge ko?nice koje se zapravo pritiš?u u jedan od pokretnih elemenata.

Po ovom kratkom opisu možemo zaklju?iti i da se radi o sustavu koji je sklon habanju jer stalno pritiskanje ko?nica nakon nekog vremena stvara istrošene dijelove u cijelom sistemu. Stoga se kao posljedica toga može javiti proklizavanje ko?nica, ?udan zvuk, škripanje i sli?no. Sve ovo znak je da je neki od dijelova ko?ionog sistema došao prema svome kraju i da je potrebno ?im prije izvršiti zamjenu. Postoje voza?i koji se sami brinu o vozilu i sami mijenjaju dijelove u ko?ionom sistemu, a postoje i oni koje sve prepuštaju iskusnim auto mehani?arima. Za koji god se scenarij vi odlu?ili jedno je bitno – ko?nice se trebaju stalno provjeravati. Ovo je posebno bitno tijekom zimskih mjeseci i tijekom otežanih uvjeta na cestama jer znamo da tada i najmanje greške u sustavu dolaze na naplatu na najgori mogu?i na?in, odnosno raznim nesre?ama.

Ne smijemo zaboraviti ni ko?iono ulje koje se mora provjeravati i mijenjati. Neke preporuke kažu da se ko?iono ulje treba mijenjati svake dvije do tri godine jer na sebe kupi vlagu i tako s vremenom gubi svoju svrhu, odnosno stvara zra?ne jastu?i?e u ko?ionom sistemu, što oslabljuje cijeli sustav. Tako?er, i kada ulje pocrni znak je da više ne odra?uje posao kako bi trebalo, a u nekim slu?ajevima doga?a se i da ulje iscuri, što treba ?im prije detektirati i uliti novo jer ko?ioni sustav bez ulja nešto je što ne može dulje funkcionirati i sasvim je izvjesno da ?e dovesti do novih, još ve?ih, a samim time i još skupljih kvarova.

Dakako, vrlo je važno i kako ko?imo jer to, jednako kao i redovit pregled ko?nica, podjednako utje?e na cijeli ko?ioni sustav. Ve? znamo da neki voza?i, prije svega oni mla?i, vole naglo stiskati ko?nice, jednako kao i papu?icu gasa. Ovo je najgora opcija za vozilo, za njegov ko?ioni sustav, jer nagli pritisak najviše ošte?uje sve dijelove u sistemu. Zapravo bismo se trebali vratiti u davne dane kada smo polagali auto školu i sjetiti se kako smo onda ko?ili – na vrijeme, laganim pritiskom papu?ice ko?nice. Isto tako bismo trebali ko?iti i danas, ako želimo da nam ko?ioni sustav traje što dulje. Naglo ko?enje treba ostaviti samo za one trenutke u prometu kada vozilo ispred nas naglo stane ili nam na cestu isko?i kakva životinja i sli?no, u svim ostalim situacijama treba ko?iti lagano i smireno. U mnogim slu?ajevima, ako malo bolje promislimo, ve? dizanjem noge s papu?ice gasa, vozilo se po?inje samo usporavati, što možemo iskoristiti kao dodatnu prednost, na?in da se što više sa?uva ko?ioni sistem.

Kao i za mnoge stvari na vozilu, tako i za ko?nice vrijedi – koliko ulažete, toliko ?ete imati, toliko ?ete uživati u njezinim blagodatima. Redovit pregled i zamjena te lagana noga na papu?ici ko?nice najmanje je što bi svaki voza? trebao u?initi.

Izvor: Silux.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com