Danas Lancia gotovo da ne postoji na karti svjetske automobilske industrije, ali nekad je bila sinonimom za sportski uspjeh.
Znalci itekako cijene ovaj nekad slavan talijanski brend. Osim u svjetskim i europskim razmjerima, Lancia je bila prili?no popularna i na raznim tipovima automobilisti?kih natjecanja na ovim prostorima. Postoji nebrojeno puno razloga zašto se Lancia Delta Integrale naziva kraljicom relija.
Uglavnom, šest modela sa slike prodaje se u paketu uz cijenu od 7,5 milijuna dolara. Me?u njima se nalazi Lancia Beta Montecarlo Turbo Grupe V iz 1982. godine, kakvim su nastupali trka?i velikani: Teo Fabi, Michele Alboreto i Ricciardo Patrese, te izvedba LC2 koja je nastupala u Grupi C.
U probranom društvu nalazi se i jedna od svega 20 proizvedenih Lancia 037 Rally Evo 2, zatim Lancia Delta S4 Corsa koja je osvojila Rally 1000 Miglia te Lancia Delta HF Integrale 8V Grupe A kojom je Miki Biasion osvojio Rally de Portugal i Olympus Rally 1988. godine.