Ve? u standardnoj izvedbi Seat Leon ST Cupra nudi izvrsne performanse za sportski karavan C-segmenta, jer raspolaže sa 300 KS i 380 Nm.
Dvolitreni 4-cilindarski turbobenzinac iste je specifikacije kao onaj kakav se ugra?uje u Volkswagen Golf R. Sa 300 KS i 380 Nm Seat Leon ST Cupra sposoban je vlasniku pružiti solidnu adrenalinsku injekciju.
Oni kojima niti to nije dovoljno mogu se obratiti tuning ku?i Siemoneit Racing koja performanse karavanskog Leona diže u jednu sasvim novi dimenziju. No, trošak je golem. Uz po?etnu cijenu od 38.600 erua koliko Seat Leon ST Cupra košta u Njema?koj potrebno je nadodati još 23.800 eura za tuning tretman u ku?i Siemoneit Racing. Dakle, ukupna cifra koju je potrebno izdvojiti u Njema?koj doseže razinu za koju je mogu?e kupiti, primjerice, novi BMW M2 Competition. No, koliko kod je Bavarac ve? u startu pomno osmišljen sportaš, po pitanju ponude prostora uop?e ne može stati u istu re?enicu s karavanskim Leonom, kao niti po pitanju ubrzanja, a brojnim ljubiteljima tuninga upravo se ?ar cijele pri?e svodi na ?injenicu da posjeduju automobil koji na prvi pogled ne otkriva svoje performanse.
A performanse koje nudi Siemoneit Racing Seat Leon ST Cupra su paklene… Ugradnjom ve?eg turbopunja?a, intercoolera, novih brizgaljki i cijelog sustava dobave goriva, reprogramiranja ECU-a te novim usisnim i ispušnim sustavom snaga 2-litrenog turbobenzinca nabildana je na ?ak 521 KS i 620 Nm.
Sasvim dovoljno da, uz 7-stupanjski automatski mjenja?, stotku uhvati za svega 3,4 sekunde, ubrzanje od 100 do 200 km/h traje 6,8 s, a najve?a brzina je elektronski ograni?ena na 280 km/h. KW ovjes s mogu?noš?u regulacije visine i tvrdo?e znatno je unaprijedio stabilnost, kao i novi 19-colni naplaci s gumama Michelin Sport Pilot Cup 2. Ko?ni sustav donirao je Audi RS3 pa prednji diskovi imaju promjer od 370 milimetara.