Nekad najve?i europski salon automobila u Europi, onaj u Frankfurtu, ve? u slijede?em izdanju 2021. godine doživjet ?e velike promjene.
Ekonomski stru?njaci smatraju kako je rješenje problema selidba iz Frankfurta na neku mobilniju i što je najvažnije jeftiniju lokaciju. Premda trošak izložbenog prostora nije klju?an, pojedini proizvo?a?i automobila svojim su potezima dokazali kako nije niti zanemariv. Primjerice BMW je u usporedbi s izdavnjem 2017. godine svoj izložbeni prostor smanjio za tre?inu, a na razini cijelog salona izložbeni prostor smanjen je za više od 20 posto.
Dok je salon automobila u Ženevi, koji se održava u ožujku svake godine, još uvijek dovoljno atraktivan ve?ini proizvo?a?a, Frankfurt gubi svoj sjaj. Ve? je na ovogodišnjem izdanju salona u Ženevi bilo jasno kako su se pojedini veliki igra?i fokusirali isklju?ivo na internetske premijere. No, Ženeva je i dalje dovoljno snažna, kompaktna i atraktivna da može zadržati status najzna?ajnijeg salona automobila na svijetu.
Salon u Frankfurtu je s druge stane u konstantnom padu. Ove godine su ?ak i doma?i proizvo?a?i iz Njema?ke zna?ajno reducirali izložbene prostore, japanski proizvo?a?i sveli su se na Hondu, nije bilo Citroëna, Peugeota, Alfa Romea, Aston Martina…
Bez obzira što se Frankfurt i Pariz izmjenjuju pa se salon u Frankfurtu održava svake neparne, a salon u Parizu svake parne godine, sjaj je sve slabiji. Nužne su promjene, a zna?i li to da ?e se Frankfurt uistinu preseliti na neku drugu lokaciju, saznat ?emo u slijede?im mjesecima.