Navode se primjeri Osla i Helsinkija koji su u ve?ini gradskih zona uveli ograni?enje 30 km/h i nakon toga razinu poginulih u prometu reducirali do nule.
Lije?nici i lobisti biciklisti?kih udruga traže da se na cestama uvedu radikalno niska ograni?enja brzine. Cilj je smanjiti broj nesre?a i tako reducirati pritisak na zdravstvene službe koje se sada bore s pandemijom koronavirusa. Navode se primjeri Osla i Helsinkija koji su u ve?ini gradskih zona uveli ograni?enje 30 km/h i nakon toga razinu poginulih u prometu reducirali do nule.
Sad su se javili i Amerikanci koji, tako?er, tvrda da brzine automobila treba smanjiti na nešto više do 30 km/h u gradovima te 90 km/h na autocestama. Lije?nici tvrde da na unesre?ene u prometu troše brojne termine CT ure?aja i rentgena, koje bi mogli iskoristiti za oboljele do koronavirusa. Tako?er, oni u bolnicu naj?eš?e dolaze u vozilima hitne pomo?i, koja se u ovoj krizi mogu bolje iskoristiti.
Izvor: HAK