Snažna i komplementarna strategija triju marki zaslužna je snažan rast Grupe u 2023.

0
642

Renault Grupa zabilježila je snažan rast prodaje u svijetu: +9 % u odnosu na 2022., s ukupno 2.235.345 prodanih vozila tijekom godine. Uspješnu dinamiku Grupe potvrdile su tri ključne marke koje su zabilježile značajan rast.

o Marka Renault je u 2023. u svijetu prodala 1.548.748 vozila bilježeći rast od 9,4 %. Renault, najprodavanija francuska marka automobila u svijetu, u Europi bilježi izvanredan rast i natprosječan napredak na tržištu: +19,3 % u odnosu na 2022.

o Marka Dacia je u 2023. u svijetu prodala 658.321 vozilo ostvarujući rast od 14,7 %. Dacijin uspjeh rezultat je snažnog novog identiteta temeljenog na četiri ključna modela koja, u usporedbi s rezultatima iz 2022., bilježe sve veći uspjeh.

o Marka Alpine prodala je 4.328 vozila i zabilježila rast od 22,1 %.

Proizvodna ofenziva Grupe rezultirala je povećanjem tržišnog udjela u Europi : rast prodaje od 18,6 % na tržištu koje je poraslo za 13,9 %.

o Zahvaljujući trima snažnim i komplementarnim markama, usmjerenima na stvaranje vrijednosti, Renault Grupa zauzela je treće mjesto na europskom tržištu automobila.

U skladu s komercijalnom politikom usmjerenom na stvaranje vrijednosti, prodaja Grupe na tržištu privatnih kupaca čini 65 % ukupne prodaje na pet glavnih tržišta u Europi .

Renault Grupa nastavlja provoditi elektrifikacijsku ofenzivu. Uzimajući u obzir potrebe kupaca, Grupa je donijela isplative tehnološke odluke te sada ulaže sve napore da bi ubrzala put prema energetskoj tranziciji.

o Renault bilježi rastuću potražnju za elektrificiranim modelima, kako hibridnim tako i 100 % električnim. Ofenziva marke ide korak dalje! Zahvaljujući uspjehu Meganea E-Tech electric, koji je ostvario 2,2-postotni tržišni udjel u segmentu električnih vozila, te uspjesima hibridnih modela čija potražnja ubrzano raste (Austral, Clio i Captur pripadaju skupini od 10 najprodavanijih hibridnih vozila u Europi), Renault je uspješno zauzeo treće mjesto na europskom tržištu elektrificiranih vozila.

o Dacia Jogger HYBRID 140 prodaje se od siječnja 2023. te čini više od 25 % narudžbi Joggera. 100 % električni automobil Dacia Spring ostaje među tri najprodavanija električna vozila na europskom tržištu privatnih kupaca.

Broj narudžbi Grupe u Europi na kraju prosinca 2023. predstavlja 2,5 mjeseca predviđene prodaje.

U 2024. očekuje nas niz komercijalnih predstavljanja, odnosno deset novih modela, ključnih za uspjeh Grupe.

MARKA RENAULT
Svijet
U odnosu na prošlu godinu, Renault je u svijetu ostvario solidan rast prodaje od 9,4 % (1.548.748 prodanih vozila). Renault je najprodavanija francuska marka automobila u svijetu, ponosna na svoj međunarodni ugled.
Renault i dalje bilježi natprosječan napredak na svjetskom tržištu LGV-ova, što potvrđuje rast od 19,9 % na tržištu koje je poraslo za 10,4 %.

Jedan od istaknutijih trenutaka za Renault u 2023. bilo je predstavljanje međunarodnog strateškog plana za 2027. koji bi, kroz predstavljanje osam novih modela u razdoblju od 2023. do 2027., trebao osigurati budući rast marke na tržištima izvan Europe. U 2023., marka se izvan Europe razvijala uglavnom u Brazilu, Turskoj i Maroku.

Europa
Posebno snažna aktivnost zabilježena je u Europi gdje je marka ostvarila sjajan rast od 19,3 % s ukupno 977.635 registriranih vozila. Renault je zabilježio natprosječan napredak na europskom tržištu koje je poraslo za 13,9 %, ostvario dobar tržišni udjel i pomaknuo se s petog na drugo mjesto najprodavanijih marki na europskom tržištu osobnih vozila i LGV-ova – sve to uz daljnje provođenje komercijalne politike usmjerene na stvaranje vrijednosti kroz prodaju svakog drugog automobila privatnim kupcima.

Rast prodaje prvenstveno je zabilježen u Španjolskoj (+30 %), Italiji (+37 %) i Ujedinjenoj Kraljevini (+51 %).
Renault je na domaćem francuskom tržištu još jednom potvrdio vodeći položaj na tržištu osobnih vozila (277.914 prodanih vozila, što je rast od 18 %) i LGV-ova (112.569 prodanih vozila, što je rast od 13 %). Clio, najpopularniji automobil u Francuskoj, postao je najprodavaniji model u 2023. sa 111.741 registracijom zabilježenom u svim prodajnim kanalima. S ukupno 219.365 prodanih primjeraka, Clio je treći najprodavaniji automobil u Europi.
Renault je istinski europski predvodnik i na tržištu LGV-ova te bilježi 25,7-postotni rast na tržištu koje je poraslo za 15,3 %. Kangoo/Express (+32,4 %) i Master (+14,5 %) vodeći su modeli u segmentu.

Komercijalna politika usmjerena na stvaranje vrijednosti i stjecanje tržišnih udjela
U skladu s vlastitom strategijom usmjerenom na stvaranje vrijednosti, Renault ubrzava ofenzivu u C-segmentu i višim segmentima (+26 %) u Europi.
– Marka je u C-segmentu i višim segmentima u Europi zabilježila rast prodaje od 26 % u odnosu na 2022., prvenstveno zahvaljujući uspjesima Méganea Conquest, Australa, Espacea E-Tech Hybrid i Meganea E-Tech electric.
– Prodajni miks i prodajni kanali također pokazuju uspjeh: Renault je u pet ključnih zemalja, u okviru tržišta privatnih kupaca usmjerenog na stvaranje vrijednosti, ostvario više od polovice prodaje. Nadalje, najbolje opremljene inačice kao što je Esprit Alpine posebno su privukle kupce: 51 % prodaje Australa i 44 % prodaje Espacea E-Tech Hybrid otpada na inačicu Esprit Alpine.

Elektrifikacija: strategija marke za osvajanje europskog tržišta
Renault nastavlja provoditi elektrifikacijsku ofenzivu (hibridna i 100% električna vozila). Marka je važnim tehnološkim odlukama potvrdila svoju relevantnost i spremnost da ispuni očekivanja kupaca, pri čemu njezin portfelj 100 % električnih vozila i portfelj hibridnih vozila pomažu ubrzati put prema energetskoj tranziciji. Zahvaljujući tomu, Renault je ubrao vlastiti napredak: u godinu dana ostvario je rast prodaje od 19,7 % (270.362 prodanih vozila) i zauzeo treće mjesto na europskom tržištu elektrificiranih osobnih vozila. Prodaja elektrificiranih vozila sada čini 39,7 % prodaje Renaultovih osobnih vozila.
Taj trend dodatno je osnažen 62-postotnim rastom prodaje hibridnih vozila (185.666 ukupno prodanih vozila). Austral, Clio i Captur spadaju u deset najprodavanijih hibridnih modela u Europi.

Megane E-Tech electric, predstavljen sredinom 2022., promijenio je položaj marke na tržištu 100 % električnih automobila i privukao nove kupce (stopa priljeva novih kupaca u odnosu na konkurente iznosi više od 50 % u Europi). Megane E-Tech electric prodan je u 47.504 primjerka u 2023. te se tako našao među tri najprodavanija vozila u svojoj kategoriji u Europi.

U 2024., Renaultov portfelj 100 % električnih vozila postat će bogatiji za Scenic E-Tech electric i
Renault 5 E-Tech electric.

2024.: povijesna godina za Renault u pogledu prodajnih predstavljanja
2024. bit će povijesna godina za Renault, budući da nas očekuje predstavljanje sedam novih vozila:
• Od 100 % električnih vozila bit će predstavljeni Scenic E-Tech electric s više od 600 km dosega (WLTP) i Renault 5 E-tech electric – posve električna pop ikona.
• U Europi će biti predstavljena i dva hibridna modela, uključujući Rafale E-Tech.
• Novi Renault Master (u inačicama s termičkim motorom i 100 % električnim motorom)
• Izvan Europe bit će predstavljena dva nova vozila: Kardian i vozilo Renault Korea Motors. Renault će u 2024. nastaviti provoditi međunarodni strateški plan za 2027. Nakon Brazila i Turske u 2023., ovu će godinu obilježiti provedba strateškog plana u Maroku i Južnoj Koreji.

MARKA DACIA
Rastući uspjeh u Europi
Dacia je u Europi prodala 562.890 vozila. Sve uspješnija marka ostvarila je 17,4-postotni rast na tržištu koje je poraslo za 13,9 %. Dacia je napredovala za četiri mjesta te sada zauzima 11. mjesto na europskom tržištu osobnih vozila i LGV-ova. Na europskom tržištu osobnih vozila Dacia je postala jedna od deset najprodavanijih marki.

Ostvarene rezultate duguje novom snažnom identitetu u čijem su središtu „jednostavno opremljena, kul, robusna, pristupačna i ekološki prihvatljiva vozila”. Novi identitet temelji se na četiri ključna modela koja, u usporedbi s rezultatima iz 2022., bilježe sve veći uspjeh.

Rekordni tržišni udjeli marke u Europi
Dacia je kroz uspješnu prodaju ostvarila rekordan tržišni udjel.
• 3,8 % (+0,1 postotni bod u odnosu na 2022.) na tržištu osobnih vozila i LGV-ova
• 4,3 % (+0,1 postotni bod u odnosu na 2022.) na tržištu osobnih vozila
• 8,3 % (+0,7 postotnih bodova) na tržištu osobnih vozila za privatne kupce. Dacia je zauzela drugo mjesto na europskom tržištu privatnih kupaca , inače ključnom tržištu marke.

Rezultati potaknuti snažnim novim identitetom marke
Za uspješne rezultate zaslužan je snažni novi identitet marke temeljen na četiri ključna modela. Da Daciju vole sve kategorije kupaca potvrđuje najveći priljev novih kupaca i rast broja zadržanih kupaca na tržištu.

• U svijetu je prošle godine prodano 269.899 vozila Sandero, 17,6 % više nego 2022. Time je Sandero još jednom učvrstio poziciju najprodavanijeg automobila na tržištu privatnih kupaca u Europi koju uživa od 2017.
• S 200.633 prodana primjerka u svijetu, Dacia Duster zabilježila je rast od 1,7 % u odnosu na 2022. te se ponovno našla među tri najprodavanija SUV-a na europskom tržištu privatnih kupaca.

• Dacia Jogger u svijetu je prodana u 94.095 primjeraka, što je rast od 65,6 % u odnosu na 2022. Jogger je najprodavaniji model na tržištu privatnih kupaca C-segmenta, ne uključujući SUV-ove

• Dacia Spring u svijetu je prodana u 61.803 primjerka, a rast od 26,4 % u odnosu na 2022. priskrbio joj je status trećeg najprodavanijeg električnog vozila na europskom tržištu privatnih kupaca.

2024.: dva nova vozila na tržištu
Dacia ove godine predstavlja dva nova vozila:
• novi Dacia Duster, čija prodaja kreće u ožujku 2024.
• novi, 100 % električni i u cijelosti redizajnirani Dacia Spring koji u prodaju stiže ovog ljeta.
Marka će krajem godine predstaviti i novo vozilo C-segmenta Bigster.

RENAULT I DACIA U HRVATSKOJ
I u Hrvatskoj je Renault u 2023. ostvario vrhunske rezultate budući da je prvi put u 20 godina zauzeo prvo mjesto u ukupnoj prodaji osobnih i gospodarskih vozila s 8178 prodanih vozila što je povećanje od 105% u odnosu na 2022. Glavni pokretač takvoga rasta je prodaja LGV-a gdje je Renault već 6. godinu za redom vodeća marka s prodanih 2316 vozila i zauzima 25% udjela na segmentu. Najprodavaniji model među lakim gospodarskim vozilima je Renault Master furgon s 887 vozila, iza kojeg slijedi Express Van s prodanih 602 i Trafic Passenger s prodanih 296 vozila.
Na segmentu osobnih vozila Renault je zauzeo 3. mjesto s prodanih 5862 vozila i 10% udjela što je povećanje od 124% u odnosu na prošlu godinu. Pokretači takvog rasta su prije svega Renault Clio koji je s prodanih 2585 vozila (197 % više u odnosu na 2022.) postao najprodavaniji gradski automobil u Hrvatskoj. Drugi pokretač rasta je Captur koji je s 1479 vozila preuzeo titulu najprodavanijeg gradskog SUV-a u Hrvatskoj.

Marka Dacia je u Hrvatskoj također poboljšala svoje prodajne rezultate u odnosu na 2022. povećavši prodaju za 20% te prodavši 3931 vozilo. Pri tome je njezin najprodavaniji model Duster i dalje na tronu kao najprodavaniji SUV model C segmenta s 1766 prodanih vozila (16% više u odnosu na 2022.), dok je Dacia Sandero zauzeo 2. mjesto na segmentu malih gradskih automobila s 1465 prodanih vozila tj. 19% više u odnosu na 2022.

TRŽIŠNI IZGLEDI ZA 2024.
U 2024. očekuje se stabilnost automobilskih tržišta u Europi i Latinskoj Americi, dok se u Euroaziji očekuje pad tržišta od 11 %.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com