Zahvaljuju?i strožim standardima o emisiji, kao što je Euro 6d Temp standard uveden 2017. godine, emisije dušikovih oksida u novim modelima dramati?no su pale, prenosi RevijaHAK.
Velike rasprave se vode o dizelašima i, op?enito, motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Europska unija iz godine u godinu postavlja sve strože granice po pitanju emisije CO2, a s Volkswagenovim lažiranjem emisija štetnih plinova dizelaši su postali predmet demoniziranja zbog visokih emisija po zdravlje opasnih dušikovih oksida. U tom konsonantnom ozra?ju ponekad se javi neka crna ovca, a u ovom slu?aju to je njema?ki stru?njak Hans-Georg Marmit, iz organizacije KÜS.
– Zahvaljuju?i strožim standardima o emisiji, kao što je Euro 6d Temp standard uveden 2017. godine, emisije dušikovih oksida u novim modelima dramati?no su pale. Zahvaljuju?i RDE (Real Driving Emissions, ili Mjerenja stvarne potrošnje) metodi mjerenja koja je uvedena prije nekoliko godina, kupci tako?er mogu biti sigurni da ?e vozila prakti?ki udovoljiti ovim malim vrijednostima. Stoga mjerenja ispušnih plinova ?ak su pokazala da je zrak koji izlazi iz ispušnih plinova najsuvremenijeg dizela manje zaga?en od zraka koji je prethodno usisan – rekao je Marmit u izjavi njema?kim medijima.
Možda ?e se o ovome povesti ve?a rasprava, a možda ?e ova vijest pro?i kao tek još jedan šum u komunkacijskim kanalima, ali istina je da se na dizelašima još radi. Primjer je upravo Volkswagen, koji je u 2,0 TDI motor uveo dvostupanjski sustav pro?iš?avanja ispušnih plinova. U sustav se dvaput ubrizgava AdBlue, teku?ina koja reducira emisije dušikovih oksida. Je li to dovoljno? To ?e sigurno pokazati nove analize emisija štetnih plinova.
Izvor: RevijaHAK