ŠOKANTNO: Novi auti u Hrvatskoj drasti?no poskupljuju od 1. sije?nja 2020. zbog EU!

0
29666

Šok za kupce novih auta u Hrvatskoj!!! Novi „smrdljivi“ auti žestoko poskupljuju, ne i rabljeni pa Hrvatska postaje smetlište EU.

Prosjek CO2 u novim hrvatskim autima iznosi 126 g i kad im po novom „lupite penale“ od 95 eura za prekomjernih 31 g dobit ?ete poskupljenje od 25.308 kuna, a tome valja pribrojati još i PDV na taj iznos od 6327 kn!EU komisija od 1. sije?nja 2020. ?e kažnjavati proizvo?a?e auta za svaki prekobrojni gram CO2 iznad zacrtanog prosjeka od 95 grama po km u visini od 95 EUR po gramu i vozilu, od svega su pošte?eni uvoznici rabljenih. Zbog EU zakona auti ?e ili drasti?no poskupit ili ?e se drasti?no ekološki i to hitno „upristojiti“.

Caffe regulativa ubija tržište novih auta u HR. Tako se zove novi zakon koji je donijela Europska unija i koji ?e ve? od prvog dana sljede?e godine pogoditi proizvo?a?e automobila, a posredno na kraju i kupce. I to sve navodno zbog želje da se smanji udio emisije štetnih auta u autima. Najjeftiniji auti koji sada stoje 73.000 kn od 1. sije?nja mogli bi poskupjeti i za 7000 kuna, a od tako visokog rasta kupce mogu spasiti jedino trgovci koji mogu prevaliti troškove na kupce plug in, hibrida i elektroauta. Vulgarna matematika pokazuje kako ?e, recimo ubudu?e Volkswagen T-Roc biti skuplji za proizvo?a?a za nevjerojatnih 29.256 kuna. Upravo toliko iznosi umnožak razlike od 137 grama C02/km do zakonom propisanih “nekažnjenih” 95 grama. U ovom, baš kao i u svim drugim slu?ajevima matematika je krajnje jednostavna. Višak od 42 grama CO2 množi se s 95 eura. Tako dobijete pove?anje od 29.526 kuna. No tu pri?i nije kraj, jer i na ovaj iznos valja platiti PDV u iznosu od novih 7381 kune. U tom slu?aju poskupljenje je još ve?e i iznosi nevjerojatnih 36.907 kuna! Ajme majko što li samo ?eka trgovce svih onih automobila koji zaga?uju okolinu i s više od 95 grama CO2 po kilometru. I bez PDV-a ubudu?e ?e najprodavaniji i obi?nim Hrvatima najomiljenija Suzuki Vitara poskupjeti 25.300 kuna. S PDV-om bit ?e to i pove?anje od 31.625 kuna.

No, nije sve tako crno kako izgleda na prvi pogled, jer proizvo?a?i strelovito pronalaze tehnološka rješenja koja smanjuju emisiju štetnih plinova, no i to košta. O?ekuje nas veliko „miješanje karata“, mnoge marke koje su trenutno jako popularne ?e biti manje zastupljene ili ?e posve nestati. Opstat ?e jedino oni koji ?e proizvoditi „?iste“ aute, na obnovljive izvore energije.

Cafe regulativa stupa na snagu od 1. sije?nja 2020. To proizlazi iz rigorozne Uredbe o utvr?ivanju standardnih vrijednosti emisija CO2 za nova osobna i laka komercijalna vozila, kojom EU komisija od proizvo?a?a automobila traži da prosje?no prodano osobno vozilo na tržištu EU ve? 2020. godine emitira iznimno niskih 95 g/km, a za svega 5% registriranih vozila je dopuštena viša emisija CO2 od zacrtane. I nije ih briga kako ?e to napraviti. Smislili su model po kojem ?e svakom proizvo?a?u, Volkswagenu, Toyoti, Audiju, Fiatu, Peugeotu, Hyundaiju… jednostavno na kraju godine poslati fakturu za svaki gram više nego što su Caffe regulativom propisali.

Više o svemu u novom broju Starta koji je na svim kioscima!

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com