Spider-Man vozi Hyundai

0
526

Potpuno novi Hyundai Ioniq 5 i potpuno novi Hyundai Tucson svoj ?e hollywoodski debi imati u nadolaze?em Sony Pictures filmu “Spider-Man: Put bez povratka”.

Uo?i prikazivanja filma u kinima 17. prosinca, Hyundai Motor Company pokrenula je integrirani marketinški program koji uklju?uje globalnu TV reklamu i niz digitalnih promotivnih aktivnosti. Kampanja proizlazi iz globalnog promotivnog partnerstva koje je Hyundai Motor potpisao sa Sony Pictures u svibnju 2020. kako bi se kroz proizvodne i tehnološke inovacije prikazala vizija mobilnosti usmjerene na ?ovjeka.

“Postavljanje potpuno elektri?nog Ioniq 5 i potpuno novog Tucson-a u ‘Spider-Man: Put bez povratka’ ozna?ava prvu zna?ajnu prekretnicu u strateškom partnerstvu izme?u Hyundai Motor Company i Sony Pictures Entertainmenta,” rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsjednik, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za iskustvo korisnika u Hyundai Motor Company. “O?ekujemo veliki marketinški u?inak od ove suradnje. Ovaj uzbudljivi film i uklju?ivanje dvaju vozila u klju?ne trenutke pri?e koju igraju glavni likovi oduševit ?e milijune gledatelja diljem svijeta, pomažu?i im da pobjegnu od ludila tijekom globalne pandemije.”

“Spider-Man: Put bez povratka ” je tre?i film o Spider-Manu koji su kreirali Sony Pictures i Marvel Studios, s Tomom Hollandom u glavnoj ulozi srednjoškolca Petera Parkera i njegovog aliasa Spider-Mana. Njegov prethodnik “Spider-Man: Daleko od ku?e” zaradio je 1,131 milijardu dolara u svijetu kao ?etvrti film s najve?om zaradom u 2019. i 25. film svih vremena.

Službeni teaser trailer za “Spider-Man: Put bez povratka”, objavljen u kolovozu 2021., oborio je 24-satni rekord svih vremena sa najviše globalnih pregleda s 355,5 milijuna pregleda trailera, nadmašivši prethodnog rekordera, “Osvetnici: Endgame”, koji je prikupio 289 milijuna pregleda. Novi trailer za film objavljen je u studenom 2021. i može se pogledati ovdje.
“Hyundai je sinonim za vode?u tehnologiju i vizualno inovativan dizajn, stoga ne ?udi što su kreirali vrhunsku marketinšku kampanju za Ioniq 5 i dugo o?ekivani ‘Spider-Man: Put bez povratka’ – ?iji temelj je prilago?eni sadržaj napravljen isklju?ivo za ovaj posao. Ne sumnjamo da ?e se obožavatelji Spider-Mana jako zabaviti s ovom inovativnom suradnjom”, rekao je Jeffrey Godsick, EVP globalnog partnerstva i upravljanja robnom markom i voditelj Zabave na temelju lokacije u Sony Pictures Entertainmentu.

Uz shemu plasiranja proizvoda, Hyundai Motor ?e provoditi razli?ite marketinške aktivnosti koriste?i svoja prava intelektualnog vlasništva povezana s filmom “Spider-Man: Put bez povratka”. Me?u njima je reklama “One Way Home”, koju režira Jon Watts, redatelj sva tri najnovija filma o Spider-Manu, a prikazuje Tom Hollanda kao Spider-Mana i njegovog najboljeg prijatelja Neda Leedsa kojeg glumi Jacob Batalon.

U ovom TV spotu, Spider-Man želi o?istiti svoje ime i izlazi iz skrovišta, voze?i se s Nedom 300 milja do New Yorka, u potpuno elektri?nom Ioniq-u 5. Dva lika, zafrkavaju?i se, lagano se voze po otvorenoj cesti unutar Ioniq-a 5 futuristi?kog izgleda koji reflektira sun?evu svjetlost. 30-sekundna verzija ?e se emitirati kao dio high-visibility televizijskih programa u SAD-u, Europi, Kini, Rusiji i drugim svjetskim tržištima do sije?nja 2022.

“Napredna tehnologija osnažuje izvanredno i zato mislimo da je Ioniq 5 izvrsno prikladan za najnoviji film o Spider-Manu”, rekla je Angela Zepeda, direktorica marketinga Hyundai Motor America. “Naša promotivna partnerstva s likovima iz Marvel Cinematic Universe bila su vrlo u?inkovita i mislimo da ?e obožavatelji Spider-Mana diljem svijeta uživati u onome što smo stvorili, dok ?e nau?iti više o našem revolucionarnom potpuno elektri?nom SUV-u.”

Osim toga, Hyundai Motor je tako?er stvorio spot od 30 sekundi s potpuno novim modernim kompaktnim SUV-om Tucson. Ova reklama prikazuje klju?ne scene iz filma, uklju?uju?i one u kojima glume Tucson i Tom Holland.

Na društvenim mrežama Hyundai ?e obožavateljima ponuditi priliku da dobiju poster posebnog izdanja “Hyundai Ioniq 5 x Spider-Man: Put bez povratka”, kao i prilago?ene digitalne pozadine. Videozapis iza kulisa reklame Ioniq 5 i drugi jedinstveni sadržaji tako?er ?e biti dostupni na internetu.

Integrirana marketinška kampanja Hyundai Motor-a usredoto?ena na nadolaze?i film “Spider-Man: Put bez povratka” bit ?e istaknuta na video plo?ama u Piccadilly Circusu u Londonu, kao i putem raznih reklamnih mjesta diljem svijeta.

Nakon filma “Spider-Man: Put bez povratka”, tvrtka ?e organizirati razli?ite marketinške inicijative vezane uz nadolaze?e filmove “Uncharted”, koji ?e premijerno biti prikazan u velja?i 2022., i nastavak hvaljenog, Oscarom nagra?enog animiranog filma, “Spider-Man: Novi svijet”, ?ija bi premijera trebala biti u listopadu 2022.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com