Cro Dakar Team dobiva najviše državno odli?je, ali ne od Kolinde nego od portugalskog predsjednika

0
194

Bruno Martinis, mehani?ar Šaškina i Bittermana, sutra dobiva Veliki križ vitezova, a naše pilote do?ekali su jedino sugra?ani i rodbina.

Simpati?ni mehani?ar Cro Dakar Teama, Bruno Martinis, održavao je na životu tijekom 5000 km dugog najtežeg i najzahtjevnijeg relija Can Am, koji se tako ?esto kvario. Zahvaljuju?i u velikoj mjeri i njemu naša se posada domogla cilja u Limi. Njemu se ispunio san, a i više od toga. U subotu ?e njega i još 17 Portugalaca primiti ni manje ni više nego predsjednik države. Me?u njima bit ?e i Filipe Palmeiro, kopilot ?ileanskog Hrvata Borisa Garafuli?a i vlasnika latinoameri?kih rudnika koji je završio na fenomenalnom osmom mjestu u MINI X-Raidu.

Predsjednik Republike dr. Marcelo de Sousa sutra ?e odlikovati sve Portugalce koji su bili na ovogodišnjem 41. po redu Dakar reliju i to s najve?im nacionalnim priznanjem, s Velikim križem vitezova! Me?u višebrojnom portugalskom mom?adi, koja je brojila njih 18 bit ?e i Bruno Martinis, ?udesni mehani?ar iz Šaškinove, hrvatske pustolovne ekipe, bez kojega bi se Cro Dakar Team teško domogao cilja nakon 5000 kilometara urnebesne putešestvije po dinama i kamenjaru Perua.

Ovu informaciju objavio je danas Ured predsjednika Republike Portugal. Omiljeni predsjednik desetmilijunske države na krajnjem zapadu Europe ne?e dijeliti samo najviša nacionalna odli?ja. Održat ?e se i pompozna inauguracijska sjednica u velebnoj pala?i Belem s po?etkom 26. sije?nja u 19.30 sati, a nakon ?ega slijedi ve?era “!

Našu senzacionalno uspješnu posadu, Danijela Šaškina i Sašu Bittermana do?ekali su pred koji dan Pore?ani, prijatelji, lokalni ugostitelji, supruge, susjedi, djeca i nitko više. Kad ve? oni nisu mogli do Predsjedni?kih dvora nek’ im se ipak ostvario san da jedan predsjednik odlikuje znamenjem najvišeg nacionalnog reda bar jednog ?lana njihovog Cro Dakar Teama.

Uz Brunu Martinisa, sivu eminencija iz garaže Cro Dakar Teama za senzacionalan uspjeh naše posude bio je zaslužan i Darko Peljhan, inženjer iz Idrije i jednako tako ?udotvorac iz Šaškinove garaže koji su sve vrijeme održavali na životu Can Am, “nevjerojatno kljuse” koje se stalno kvarilo, no koje su održali na životu i sa Šaškinom i Bittermanom uveli ga u cilj nakon 15 dana lude i nezaboravne avanture. Štoviše, u jednoj od 10 etapa, na jednom od brzinca Šaškin i Bitterman imali su ?ak i najbrže prolazno vrijeme. Bili su bolji od Stephena Peterhansela, Sebastien Loeba, Nasser Al-Attiyaha…

Nenhuma rendição! Muito obrigado a um amigo de Portugal, napisali su na jednom postu na društvenim mrežama Šaškin i Bitterman, genijalcu umazanih i spretnih ruku, znalcu i veseljaku koji je toliko is am želio biti sudionik i voziti ovogodišnji Dakar, no novci mu nisu omogu?ili da pre?e više od nekoliko prvih etapa. A tada se nesebi?no dao kao potpora Šaškinu i Bittermanu.

Zahvaljuju?i i Darku Peljhanu, inženjeru iz slovenske Idrije te Portugalcu Bruni sve je završilo sretno. Oni su održavali Can Am na životu, šarafili ga na onaj na?in na koji kirurzi u?inkovito vra?aju u život ve? otpisane. Njih dvojica dobri su duh Cro Dakar Teama, a kad znate da je Bruno bio taj koji je trebao voziti Can Am i kad znate da je morao odustati, jer nije mogao skupiti dovoljno novca za tu “slatku” avanturu, onda je to za?in koji je dodatno oplemenio ovu neobi?nu hrvatsko-slovensku i portugalsku družinu. Mogao je Bruno kao pla?i ma?ak ostati kod ku?e, no u?inio je sve da bude na Dakru. Tako se i dogodilo nevjerojatno ?udo, da je ovaj vrsni voza? i mehani?ar, koji je trebao biti u prvom planu, osvanuo u Šaškinovoj “garaži”. Dao je sebe, samo da svi oni uspiju i ostanu na nogama i kota?ima do ciljne ravnine.

Izme?u 534 sudionika u 334 registriranih vozila sudjelovalo je i njih 17 portugalskih. Paulo Gonçalves (Honda), Joaquim Rodrigues Jr. (Hero), Mário Patrão (KTM), David Megre (KTM), Fausto Mota (Yamaha), Hugo Lopes (KTM), António Maio (Yamaha), novi nacionalni prvak Sebastian Bühler (Yamaha) i Miguel Caetano (Yamaha), natjecali su se na motorima.

U automobilima, Pedro Mello Breyner. Portugalski navigator Filipe Palmeiro bio je, ovaj put, pored ?ileansko/hrvatskog Borisa Garafuli?a, u MINI X-Raidu. U kategoriji SxS, koja je ove godine udvostru?ena (30), navigao je Miguel Jordão, u Can Amu, kojim je upravljao brazilski Lourival Roldan. Tako?er bivši nacionalni prvak u All-Terrainu Ricardo Me?utim, prvi put je osigurao mjesto s Can Amom, kojim je upravljao Jorge Monteiro, dok su Bruno Martins i Rui Ferreira bili prisutni s Can Am X3 UTV, sli?nim Šaškinovom.

U kamionima, José Martins navigao je DAF-a, kojim su upravljali Francuz Jean-Jacques Martínez i Španjolac Jordi Obiols. Paulo Fiúza bio je navigator španjolskog Alberta Herrera (MAN). U 2019. godini sudjelovalo je devet sudionika više nego u izdanju 2018. Natjecalo se 126 automobila, 167 motocikala i 41 kamion.

Ovo 41. izdanje Dakara imalo je i rekordan broj debitanata (135 pilota, što odgovara tre?ini). To je bilo ujedno i izdanje s najviše voza?ica ikada (17) od kada se utrka preselila u Južnu Ameriku 2009. godine. Sad ?e ostati i upam?eno po tome da je jedan zaslužan mehani?ar dobio i najviše državno priznanje, a da su njegove pilote nagradili jedino njihovi susjedi, rodbina i prijatelji.

www.startnews.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com