Stellantis planira godišnje generirati oko ?etiri milijarde eura dodatnog prihoda do 2026. i oko 20 milijardi eura do 2030. uz pomo? softverskih proizvoda i pretplata, najavio je u utorak taj ?etvrti po veli?ini svjetski proizvo?a? automobila.
Predstavljaju?i svoju dugoro?nu softversku strategiju, kompanija je izvijestila kako o?ekuje da ?e do 2030. imati 34 milijuna povezanih vozila na cestama, u usporedbi s današnjih 12 milijuna.
Softver igra sve važniju ulogu u vozilima, jer pomaže pri upravljanju elektri?nim motorima i baterijama te pri postavljanju i podršci širokog raspona funkcija kao što su autonomna vožnja, navigacija i zabava. Investitori stoga sve više cijene proizvo?a?e automobila na temelju njihovih softverskih mogu?nosti, što uklju?uje poboljšanje performansi baterija vozila i strategije za prikupljanje, tuma?enje i monetiziranje podataka koji se prikupljaju tijekom vožnje automobilima.
Glavni direktor odjela za razvijanje softvera u Stellantisu Yves Bonnefont izjavio je da ?e vozila premjestiti s aktualne namjenske elektroni?ke arhitekture na otvorenu softversku platformu, koriste?i pritom razna partnerstva. “Ne želimo sve raditi sami”, rekao je.
Stellantis ima strateška partnerstva s tvrtkama koje uklju?uju BMW, proizvo?a?a iPhonea Foxconna i Alphabetov Waymo, što ?e mu omogu?iti “nastavak inoviranja, poticanja u?inkovitosti i dijeljenja zajedni?kog znanja”, stoji u priop?enju.
Po?evši od 2024., Stellantis je izvijestio da ?e predstaviti tri nove tehnološke platforme koje pokre?e umjetna inteligencija, a koje ?e biti nazvane STLA Brain, STLA SmartCockpit i STLA AutoDrive.
HINA