Range Rover Velar – ?iš?i, sigurniji, pametniji, tiši… nego ikad prije. Stigao je jedan od najnaprednijih luksuznih SUV-ova na svijetu, po cijeni ne manjoj od 400.000 kn.
Range Rover Velar sada je još poželjniji, održiviji i inteligentniji. Tako što zahvaljuje i posve novoj plug in tehnologiji, naprednom novom informacijsko-zabavnom tehnologijom i elegantnim novim dizajnerskim zna?ajkama. Luksuzni SUV srednje veli?ine, koji se nalazi u obiteljskoj niši izme?u Range Rover Evoque i Range Rover Sport, nudi savršenu ravnotežu dizajna i tehnologije – sada i s elektri?nom snagom. Cijena, prava sitnica! U Velikoj Britaniji od 381.560 kuna na više, u Hrvatskoj vjerojatno zbog porezne politike i dosta više. Za sada cijena u nas nije objavljena.
Novi 2,0-litreni ?etverocilindri?ni plug-in hibrid P400e nudi ugla?eni i profinjeni pogon. Kombiniraju?i benzin i struju stvara 404 konjskih snaga i 640 Nm/min okretnog momenta Tako što mu omogu?ava benzinski motor od 300 konja te 105 kW elektromotora. Impresivna su mjerenja. Od 0-100 km/h stiže za 5,4 sekunde. Litij-ionska baterija od 17,1 kWh, smještena ispod poda prtljažnika, može se napuniti do 80 posto u samo 30 minuta i to pomo?u brze istosmjerne to?ke punjenja ili 1 sat i 40 minuta uz pomo? standardne zidne ku?ne uti?nice od 7 kW. Dakako da je emisija štetnih plinova ?ista 0, kad vozi isklju?ivo na struju. Domet mu je 53 km , a emisija CO2 u kombiniranoj, ali vrlo smirenoj vožnji, može biti od samo 49 g/km.Range Rover Velar sada je dizajnom još zanimljiviji.
Tu je i posve novi 3,0-litreni šestcilindri?ni agregat. Najnovija generacija glatkih i u?inkovitih benzinskih i dizelskih motora dostupna je s 48-voltnom tehnologijom blagog hibridnog elektri?nog vozila (MHEV) za smanjenu potrošnju goriva i ve?u preciznost. Novi linijski motor, razvijeni u vlastitoj “garaži”, dostupni su u izvedbama s benzinskim pogonom na sve kota?e D300 (300KS dizel) i P340 (340PS) i P400 (400PS), svaki opremljen zra?nim ovjesom kao standard za Range Rover udobnost.
UNUTRAŠNJOST
Velar je fenomenalno dizajniran, posebice iznutra. Naglašen je s lijepo integriranim digitalnim zaslonima, koji su sada opremljeni najmodernijim informacijsko-zabavnim sustavom Land Rover, Pivi i Pivi Pro. Inteligentni i intuitivni sustav, koji se nudi kao Pivi Pro? iz paketa S-specifikacija, transformira digitalno iskustvo unutar Velara.
Prvi je dizajniran za jednostavnu upotrebu, s jednostavnim su?eljem koje smanjuje broj interakcija. Sve zbog sve ve?e sigurnosti. Oštra nova grafika i super brza reakcija omogu?eni su novom elektri?nom arhitekturom ispod površine, osiguravaju?i spremnost zaslona i navigacijskog sustava u sekundi, zahvaljuju?i posebnom izvoru napajanja. Softveri se ažuriraju “beži?no”, smanjuju?i potrebu za posjetom trgovini. Ugra?ena podatkovna veza zna?i da kupci imaju pristup najnovijim kartama, aplikacijama i softverskim modulima vozila s ažuriranjima koja se planiraju putem dodirnog zaslona u isto vrijeme kako bi im odgovarala.
Nick Rogers, izvršni direktor Jaguara i Land Rover posebice je ponosan na njihov novi raritetni proizvod. Predstavljaju? ga, kazao je: – Ime i krvna linija Range Rovera Velar potje?e iz kodnog imena izvornih prototipova Range Rovera. Prošlo je pedeset godina od predstavljanja pionirskog Range Rovera 1970. godine, a sada je svaki ?lan obitelji elektrificiran uz pomo? naše izvrsne plug-in hibridne tehnologije. Elektrificirani pogonski sklopovi i ?iš?i blagi hibridni dizelski motori zna?e da je Velar još u?inkovitija i održivija opcija. Nova arhitektura elektri?nih vozila Jaguar Land Rover – EVA 2.0 – podržava novu informativnu zabavu Pivi i Pivi Pro, kao i Softver-over-the-Air (SOTA), te ?itav niz naprednih sustava pomo?i voza?u, fotoaparata, kamera i tehnologije ?istog zraka , ?ine?i Range Rover Velar ?iš?im, sigurnijim i pametnijim nego ikad prije i jednim od tehnološki najnaprednijih luksuznih SUV-ova na svijetu.
Inteligentna tehnologija djeluje poput vrhunskih slušalica za poništavanje buke. Neprestano nadgleda vibracije s površine ceste i izra?unava zvuk te uklanja buku koju ?uju putnici. U?inak je suptilan, ali minimalno smanjenje od 4 decibela osigurava još profinjeniji i smiruju?i unutarnji prostor. Sustav ?ak može prilagoditi razinu i položaj zvukova koji se puštaju u kabini na temelju broja putnika i njihovog položaja u vozilu pomo?u senzora sigurnosnog pojasa. Ovaj napredni sustav pruža mirnije vožnju u Velaru.