Peugeot se vra?a kupeima, tamo gdje su bili najbolji. I to na svoj na?in. Najnoviji Peugeot mješavina je kupea s ?etvero vrata i crossovera koji cilja na sam vrh C-segmenta.
Peugeot je u svojoj povijesti predstavio nekoliko sjajnih automobila s dizajnom coupea, a 406 Coupe je vjerojatno najupe?atljiviji. To je posljednji automobil koji je Peugeot napravio u suradnji sa studijom Pininfarina i ove godine slavi 25. ro?endan. Uslijedio je 407 Coupe, a onda je period takvih automobila naglo završio dolaskom 508.
To zna?i da je novi Peugeot 408 zamišljen kao coupe crossover, koji umjesto dvoja ima pet vrata. Pomalo u stilu Citroënova C5 X ili C4 Aircross.
408, u duljinu mjeri 4,69 metara (me?uosovinski razmak je 2,79 metara), što zna?i da je puno ve?i od 308 i samo šest centimetara kra?i od 508. Ipak, Peugeot svrstava ga u C segment, ali u sam vrh. Kao rezultat toga, automobil ?e tako?er nuditi puno prostora za putnike u oba tipa. U potonjem ?e biti, recimo, 188 milimetara prostora za koljena.
Prtljažnik nudit do 536 litara prostora. No, to je volumen koji ?e nuditi samo osnovna verzija, budu?i da ?e primjerice Focal audio sustav ‘uzeti’ 28 litara, a još 50 litara ?e zauzeti baterija, ako je automobil opremljen utika?em- kod hibridnog pogona. Pogonski agregati 408 ne donose nikakve novine. Asortiman pogonskih agregata bit ?e ve? poznat iz ostalih Peugeotovih proizvoda. Dapa?e, ponuda ?e biti relativno smanjena, jer ?e uklju?ivati samo 1,2-litreni benzinac sa 130 ‘konja’ ili 96 kilovata te dva plug-in hibrida sa 180 i 225 ‘konja’ ili 132 i 165 kilovata snage sustava . Kasnije ?e biti dostupna i elektri?na verzija.
Pogonski agregati uglavnom ?e biti opremljeni automatskim mjenja?em s osam stupnjeva prijenosa, koji ?e omogu?iti nekoliko na?ina rada: elektri?ni, Eco, Hybrid, Normal i Sport.
Izvedba samo na benzin omogu?it ?e i ru?no prebacivanje izme?u stupnjeva prijenosa, a oba hibrida bit ?e opremljena funkcijom rekuperacije energije ko?nica.mogu?nost prikaza raznih funkcija) i velikim, 10-in?nim zaslonom infotainmenta ugra?enim ispod utora za ventilaciju kabine. Postojat ?e pre?aci samo za uzorak, a putnici ?e sigurno cijeniti veliku koli?inu prostora za pohranu.
Na 408, Peugeotovi inženjeri nisu uštedjeli na sustavima pomo?i. Primjerice, pri brzinama ve?im od 65 kilometara na sat, automobil ?e provjeravati voza?evu pažnju detektiraju?i mikropokrete upravlja?a, nuditi širi raspon prometnih znakova koje može prepoznati, koristiti no?ni vid za prepoznavanje objekata izme?u 200 i 250 moglo bi se nabrojati više metara. Peugeot ?e po?etkom sljede?e godine kupcima po?eti isporu?ivati najnovije poja?anje u svojoj ponudi modela. Još nije poznato kada ?e elektri?na verzija biti dostupna, ali se o?ekuje po?etkom 2024. godine.