Stariji vozači uglavnom ostaju vjerni lancu, jer smatraju da je on vječan, ali danas je u velikom broju slučajeva zupčasti remen bolji izbor.
Naime, lanac je vrlo osjetljiv na kvalitetu podmazivanja. Gotovo svi modeli automobila koji su imali sustavan problem s lancem bili su opremljeni motorima kojima kvaliteta podmazivanja nije bila vrlina. Uslijed toga u ulje ulaze razne nečistoće koje abrazivno djeluju na komponente lanca, on slabi, te se vremenom isteže. Tu pojavu djelomično može kompenzirati zatezač lanca, ali niti on nije svemoguć. Smanjena raspoloživa snaga motora te metalni zveket prilikom rada najčešći su simptomi istrošenosti lanca. Ukoliko dođe do pojave poremećaja u usklađenosti rada koljenastog vratila, klipova i bregaste osovine motor neće raditi ispravno i povećava se rizik od pucanja lanca, odnosno havarije motora.
S druge strane zupčasti remeni su posljednjih 20-ak godina snažno napredovali. Danas su ojačani vlaknima kevlara pa su im trajnost i pouzdanost povećani na do 10 godina ili čak 250.000 kilometara. Naravno, interval izmjene je poželjno skratiti, a pritom ne treba posezati za zamjenskim dijelovima te je potrebno u kompletu izmijeniti sve prateće dijelove, klizaće, natezaće i svakako pumpu za vodu.
Dakle, ćinjenica da je motor pojedinog modela automobila opremljen lancem nije jamstvo veće pouzdanosti i manjih troškova održavanja u odnosu na motor sa zupčastim remenom.