Prva monovolumenska koncepcija u povijesti automobilske industrije je ona ?ije je temelje postavio Stout Scarab još daleke 1936. godine.
Proizvedeno ih je svega devet, ali jedan je zna?ajniji od ostalih. Upravo je taj Stout Scarab bio mjesto jednog sastanka Generala Eisenhowera i Charles de Gaullea tijekom Drugog svjetskog rata. Tijekom 50-ih godina prošlog stolje?a jedan vlasnik cirkusa koristio ga je za pokretni dom za majmune pa je bio u iznimno lošem stanju. Kompletno je restauriran 2001. godine i od tada je ovaj Stout Scarab u kolekcionarskom stanju.
Automobilski i zrakoplovni inženjer William Bushnell Stout svojedobno je bio uvjeren kako ?e uspjeti prodavati više od 100 primjeraka Stout Scaraba godišnje, ali mu se plav vrlo brzo izjalovio. Monovolumenska karoserija i rastrošan benzinac V8 bili su kombinacija daleko ispred svog vremena. Automobil je bio izvrstan i od strane medija je dobivao pohvale, ali cijena je bila paprena. Koštao je tadašnjih 5000 dolara što bi danas bila protuvrijednost cifre od 100.000 dolara.
Snažan motor ugra?en straga i stražnji pogon te razmjerno visoka karoserija nisu pogodovali stabilnosti, ali unutrašnjost je bila neopisivo prostrana, jer je William Bushnell Stout ve? tada prepoznao benefite velikog me?uosovinskog razmaka i malih prevjesa.